شناسهٔ خبر: 20817722 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مسموم شدن 20 شهروند دزفولي بر اثر استنشاق گاز / منشأ نامعلوم مسموم شدن 20 شهروند دزفولي بر اثر استنشاق گاز / منشأ نامعلوم

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تعدادی از شهروندان دزفولی بر اثر متصاعد شدن گاز با منشاء مجهول در یکی از مناطق شهر دزفول مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، این حادثه دقایقی پیش ( حوالی ساعت 22 ) شنبه شب در حد فاصل میدان مادر تا پل سوم دزفول رخ داده است.

تعدادی از شهروندان دزفولی شنبه شب اظهار داشتند: هنگام عبور در محدوده بین میدان مادر تا پل سوم این شهر بوی تندی استشمام کرده که این بو موجب بروز مشکل تنفسی برای آنان شده است.

به گفته این شهروندان شدت این بوی تند که بیشتر شبیه گاز کلر است به حدی است که امکان عبور و تردد در این محدوده نیست و افراد دچار مشکل تنفسی می شوند.

متصاعد شدن گاز كه منشا آن مجهول مي باشد در اطراف پل سوم دزفول موجب بروز مشكل تنفسي براي 20 شهروند دزفولي شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: منشاء این گاز که ظاهرا ناشی از متصاعد شدن گاز در منطقه است هنوز دقیقا روشن نشده است.

امیر عیسی زاده افزود: تلاش برای شناسایی منشاء این گاز آغاز شده است.

وی بروز مشکل تنفسی برای تعدادی از شهروندان دزفولی را تائید کرد و اظهار داشت: با تلاش اورژانس 115 افرادی که دچار مشکل تنفسی شده اند به بیمارستان و مراکز درمانی دزفول منتقل شده و تحت درمان می باشند.

نظر شما