شناسهٔ خبر: 20816739 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از مشاجره توئیتری ظریف و ترامپ تا حواشی معرفی کابینه به مجلس/ پُربازدیدهای ۲۱ مرداد

فرهنگ > رسانه - در ۲۱ مرداد، حواشی به وجود آمده توسط مخالفان دولت درباره وزرای پیشنهادی، پربازدیدترین مطالب را شکل می‌داد.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاسی، وزیر دولت نهم در نقل قول پربازدیدی اعلام کرد: همه فرصت‌ها برای احمدی‌نژاد از دست رفته است. همچنین واکنش آذری جهرمی به شایعات هم پربازدید بود که گفت: با هر کس که مدعی است از او بازجویی کرده‎ام، جلسه می‎گذارم. تحلیلی درباره سهم‌خواهی از روحانی به شیوه روزنامه تندرو اصلاح‌طلب هم بازدید زیادی در پی داشت.

در پربازدیدترین خبر اقتصادی اعلام شد ایستگاه راه آهن کرمانشاه از فضا هم قابل رویت است! خبر افزایش قیمت سکه، دلار و طلا در بازار هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد و در نهایت بدرقه طبیب تورم هم خبر پربازدید بعدی بود.

در سرویس فرهنگی هم ماجرای ناراحتی بازیگر «قهوه تلخ» از مهران مدیری بازدید زیادی داشت. پس از آن جشن تولد بازیگر زنی که کاریزما دارد و نون بازویش را می‌خورد برای مردم جالب توجه بود و در نهایت، واکنش تند تهیه‌کننده سینما به ترانه علیدوستی هم پربازدید شد.

در پربازدیدترین خبر گروه جامعه اعلام شد جمعیت‌ایران به ۱۱۰میلیون‌نفر می‌رسد! همچنین خبر پربازدید دیگری اعلام کرد شانس محسن هاشمی برای ریاست شورای شهر تهران بالا رفت. در این سرویس حکم متفاوت دادسرای مشهد در رهایی متهمان یک پرونده هم نشان داد: یافته‌های گشت بسیج بدون حکم قاضی، اعتبار ندارد!

در سرویس بین‌الملل عنوان شد ترامپ یک کشور دیگر را به حمله نظامی تهدید کرد! در این سرویس پاسخ توئیتری ظریف به ادعای ترامپ هم پربازدید بود و در نهایت یک تحلیل پربازدید گفت: ایران و روسیه با مشکل تردید در روابط مواجهند!

در سرویس طنز هم هدیه ویژه قالیباف به نجفی بازدید زیادی در پی داشت.

 

57231

نظر شما