شناسهٔ خبر: 20815782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

واکنش

برانکو: منشا هم مثل مسلمان در یک صحنه پاس نداد

منشا فهمید برای سومین بار اسمش برای تست دوپینگ درآمده عصبانی شد. این معمول نیست که یک بازیکن در یک مدت کوتاه سه بار به تست دوپینگ برود آن هم پشت سر هم

صاحب‌خبر -
سرمربی پرسپولس درباره پاس ندادن بازیکنان به منشا گفت که این بازیکن در یک صحنه پاس نداده همانطور که مسلمان در صحنه‌ای به این مهاجم نیجریه‌ای پاس نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس درباره پاس ندادن بازیکنان به منشا گفت: یکی به من توضیح بدهد که منشا پاس نداده یا برعکس؟ آماری دارید از این موضوع؟ من آمار را دارم، چرا بدون دلیل صحبت می‌کنید؟ من آمار بازی را دارم در دقیقه 92 مسلمان صاحب یک فرصت شد. او هم می‌توانست به فرشاد احمد‌زاده و هم به منشا پاس بدهد که احمدزاده را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: در یک صحنه دیگر این اتفاق برعکس افتاد. منشا، صاحب توپ شد و از نظر من احمد‌زاده موقعیت بهتری داشت اما منشا پاس نداد. چرا می‌خواهید از یک چیزی که اتفاق نیفتاده مشکل درست کنید؟ من دوبار بازی را دیدم در آن صحنه‌ای که می‌گویید محسن مسلمان می‌توانست دو بازیکن را انتخاب کند که فرشاد احمدزاده را انتخاب کرد. باید بازی را چندین بار تماشا کنید تا این موضوع را متوجه شوید.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عصبانیت گادوین منشا در پایان بازی خاطر نشان کرد: زمانی که منشا فهمید برای سومین بار اسمش برای تست دوپینگ درآمده عصبانی شد. این معمول نیست که یک بازیکن در یک مدت کوتاه سه بار به تست دوپینگ برود آن هم پشت سر هم، چون این غیر معمول و بیش از حد است.

برانکو پس از مواجه شدن با سوال یکی از خبرنگاران، مبنی بر اینکه آیا با توجه به بازی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا ممکن است به برخی از بازیکنان در بازی با سایپا استراحت بدهید، گفت: نه چرا باید چنین کاری بکنم؟! بازی‌ پیش‌رو همیشه برای من مهمترین بازی است. بازیکنان من شش روز فرصت دارند که ریکاوری کنند. ما همه چیز را محاسبه می‌کنیم و من هم قصد ندارم که به بازیکنانم استراحت بدهم.

در ادامه یکی از خبرنگاران گفت، شما چند وقت پیش گفتید که موهای من مشکی بود و در ایران سفید شد، برانکو پس از این صحبت بلافاصله گفت: من چنین حرفی نزدم، در این زمان خبرنگار بار دیگر گفت: نه این سوال من بود که برانکو تصریح کرد: این نظر شماست و نظر من نیست، شاید زمین به موقع آماده و چمن‌ کوتاه نشده و من عصبانی شدم و موهایم سفید شده است! شما حرف خودتان را در دهان من نگذارید، من گفتم که موهای من کمی روشن شده که بخشی از آن حسرت و برخی دیگر جوک است. سن من بالا می‌رود و طبیعی است که موهایم روشن‌تر شود، چرا موهای خودت (خبرنگار) سفید نمی‌شود؟!

برانکو با بیان اینکه هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند رو به بازی بسته می‌آورد، یادآور شد: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند، این موضوع شامل تراکتورسازی و نفت تهران هم می‌شد. در دیدار مقابل نفت تهران با اینکه 2 بر صفر جلو بودیم آنها باز هم باز نمی‌شدند و بسته بازی می‌کردند. ما هم می‌دانیم که بازی کردن مقابل این تیم‌ها سخت است اما با تمرین و آماده کردن بازیکنان‌مان به این موضوع غلبه می‌کنیم. بازی بسته برای حریفان ما به یک قاعده تبدیل شده اما با این وجود ما باز هم شانس‌های زیادی روی دروازه‌ حریفان ایجاد  می‌کنیم. مقابل نفت تهران 3 گل زدیم دو بار هم دروازه فولاد خوزستان و تراکتورسازی را باز کردیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس سخت‌ترین جدول (قرعه) را داشت. ما باید در تبریز مقابل تراکتورسازی قرار می‌گرفتیم که رقابت دیرینه دو تیم برای همه آشکار است، ما سپس مقابل قهرمان جام حذفی ایران آن هم در ورزشگاه تختی بازی می‌کردیم که کار بسیار سختی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: الان آغاز لیگ است و نتایج برای تیم‌ها معنادار نیست. 27 هفته دیگر باقیمانده و یقین دارم استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی به همراه پارس جنوبی بهتر خواهند شد. پارس جنوبی یکی از تیم‌های غافلگیر کننده بود. سایپا هم را نباید فراموش کرد که مربی و تیم خوبی دارند.

نظر شما