شناسهٔ خبر: 20815201 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

منشا تحمل ندارد پشت سر هم تست دوپینگ بدهد/ رقبای اصلی پرسپولیس برای قهرمانی لیگ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه عصبانیت گادوین منشا به خاطر تست سه باره دوپینگ بوده است، گفت: چرا بدون آمار درباره پاس ندادن به منشا صحبت می‌کنید؟

صاحب‌خبر -
صراط: سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: من آمارش را دارم. چرا بدون دلیل صحبت می کنید. در دقیقه ۹۰ محسن مسلمان به احمدزاده پاس داد.

به گزارش مهر، برانکو تاکید کرد: قبل از آن منشا یک فرصت داشت ولی شوت زد و پاس نداد. چرا وقتی مشکلی ندارد، مشکلی ایجاد می کنید. من چندبار بازی را دیدم. یکبار محسن از فرصتی که داشت می توانست فرشاد و منشا را انتخاب کند ولی در نهایت به فرشاد پاس داد. عصبانیت شدید منشا بعد از بازی با نفت به این خاطر بود که برای سومین بار پیاپی نامش برای تست دوپینگ بیرون آمده بود. این یک چیز معمول نیست. او تحمل ندارد پشت سر هم تست دوپینگ بدهد. سه بار تست دوپینگ واقعا بیش از حد است.

سرمربی تراکتورسازی درباره بازی با الاهلی و استراحت به بازیکنان پرسپولیس قبل از آن بازی گفت: خیر، چرا باید استراحت بدهم. همیشه اولین بازی برای من مهمترین بازی است و قصدی برای استراحت دادن ندارم.

برانکو در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که گفته بود موهایش در ایران سفید شده است و سکه شانس او برای موفقیت در ایران چیست؟ گفت: من چنین حرفی نزدم. این نظر شماست. نظر من نیست. من فقط به خاطر اینکه چمن زمین به موقع کوتاه نشده، عصبی شده ام و موهایم سفید شده است! حرف خودتان را در دهان من نگذارید! من گفتم که موهایم کمی در ایران روشن شده است؛ بخشی از این حقیقت است و بخشی از آن جوک است! این حقیقت وجود دارد که سنم بالاتر می رود و موهایم روشن می شود.

برانکو سپس به شوخی خطاب به خبرنگار مهر گفت: چرا موهای خودتان سفید شده است؟!

وی درباره بازی با سیاه جامگان و احتمال بازی بسته این تیم گفت: هر تیمی مقابل پرسپولیس بسته بازی می کند؛ مثل نفت تهران، تراکتورسازی و فولاد. حتی زمانی که ۲ بر صفر از نفت جلو افتادیم آنها باز هم بسته بازی کردند. می دانیم که این مشکل و سخت است ولی با تمرین کردن آنرا حل می کنیم. این برای حریفان ما تبدیل به یک قاعده شده است. حتی اگر آنها بسته بازی کنند ما شانس های زیادی ایجاد کرده و می کنیم. مقابل نفت سه گل در لیگ و سوپرجام زدیم؛ دو گل هم به تراکتورسازی زدیم که این نشان می دهد موقعیت خلق می کنیم. ما در مقایسه با سایر تیم ها سخت ترین جدول را داشتیم؛ بازی مقابل تراکتورسازی و رقابت ما با آنها برای همه آشکار است. مقابل نفت تهران قهرمان جام حذفی که بارها گربه سیاه ما بوده  است و فولاد هم بازی کردیم و کار سختی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه رقبای اصلی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کدام هستند، گفت: هرچند الان آغاز لیگ است و نتایج خیلی موقع معنادار نیست. ۲۷ هفته دیگر از لیگ باقی مانده است و یقین دارم استقلال، ذوب آهن، تراکتورسازی، پارس جنوبی و سپاهان بهتر خواهند شد. پارس یکی از تیم های غافلگیر کننده بوده است. سایپا را هم فراموش نکنید که مربی و تیم خوبی دارند.

نظر شما