شناسهٔ خبر: 20815103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

فوری

دستیارکی روش،سرمربی خونه به خونه بابل شد

انتخاب نکونام برای این پست به این دلیل که مالک خونه به خونه رفاقتی بسیار نزدیک با کریمی داشته و جادوگر هم از دوران بازی اختلافات شدید و زیادی با نکونام تجربه کرده، کمی عجیب بنظر می رسد.

صاحب‌خبر -
در خبری عجیب کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و دستیار کارلوس کی روش که از تیم ملی کنارگذاشته شد، رسما هدایت تیم فوتبال خونه به خونه بابل را بر عهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول شد. وی با عقد قراردادی دوساله هدایت این تیم لیگ یکی را برعهده گرفته است؛ تیمی که پیش از این گفته می شد با علی کریمی بعنوان سرمربی توافق کرده است.

علیرضا امامی‌فر و رحمانی پیش از این هدایت این تیم را برعهده داشتند ولی هیچکدام نتوانستند با حسن زاده مالک این باشگاه متمول و پرهزینه کار کنند. خونه به خونه در هفته اول لیگ دسته اول مقابل مس رفسنجان به تساوی رسیده بود. جواد نکونام پیش از شروع فصل برای یک روز سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز شناخته می شد اما این توافق شکل نگرفت. 

انتخاب نکونام برای این پست به این دلیل که مالک حونه به خونه رفاقتی بسیار نزدیک با کریمی داشته و جادوگر هم از دوران بازی اختلافات شدید و زیادی با نکونام تجربه کرده، کمی عجیب بنظر می رسد. برخی خبرنگاران فوتبال مازندران احتمال اینکه روابط کریمی و حسن زاده تیره شده باشد ، را رد نمی کنند.

دستیارکی روش،سرمربی خونه به خونه بابل شد

نظر شما