شناسهٔ خبر: 20814980 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دستگیری 5 سارق زن و مرد در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقتهای خیابانی در مشهد، سه سارق مرد و 2 جیب بر زن دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد بوستانی افزود: بامداد روز گذشته 2 جوان موتورسوار که ازسارقان خیابانی بودند در چهارراه گاز تحت تعقیب قرار گرفتند که بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد متواری شدند.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری 13 با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی کرده و 2 متهم 20 و 42 ساله را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران کلانتری 32 طرق مشهد نیز برای دستگیری جوان 26 ساله ای که از سارقان حرفه ای خودرو بود در حین ارتکاب جرم وارد عمل شدند که این متهم از صحنه متواری شد که پلیس با شلیک تیر هوایی سارق را زمین گیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری طرق در رد زنی جیب بری های منطقه خواجه اباصلت نیز زن 30ساله ای را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: این زن جوان معتاد به مواد مخدر صنعتی است و تاکنون به پنج فقره سرقت اعتراف کرده است.

وی از گشت نامحسوس زنان پلیس در مشهد خبرداد و گفت: در این عملیات زن 32 ساله که یکی از عاملان اصلی سرقت از مسافران اتوبوسهای بی.آر.تی شرکت اتوبوسرانی بود حین ارتکاب سرقت دستگیر شد.

سرهنگ بوستانی افزود: با انتقال متهم به کلانتری بانوان در بازرسی از وسایل همراه وی سه دستگاه گوشی تلفن همراه، 2 عدد کیف زنانه، سه میلیون ریال وجه نقد و پنج قطعه کارت عابر بانک کشف شد.

نظر شما