شناسهٔ خبر: 20812322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سفیر سوریه : نام حججی در وجدان همه ملت های منطقه زنده خواهد ماند

تهران-ایرنا- سفیر سوریه در تهران با تبریک و تسلیت شهادت «محسن حججی» به خانواده این شهید و ملت ایران ، تاکید کرد: نام حججی با حروف نورانی در وجدان ملت ایران و دیگر ملت های منطقه زنده خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از سفارت جمهوری عربی سوریه در تهران، «عدنان محمود» در این پیام، صمیمانه ترین مراتب تبریک وتسلیت خود را به خانواده «شهید محسن حججی» و ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشت.
سفیر سوریه در تهران در این پیام تصریح کرد: جنایت خونبار تشکیلات تروریستی داعش در حق شهید محسن حججی در مرز سوریه و عراق ادامه پرونده سیاه جنایت ها و کشتارهای وحشیانه تروریستی وتکفیری در سوریه ، عراق و منطقه است.
عدنان محمود مسئولیت این جنایت وحشیانه و ددمنشانه را متوجه حامیان تروریست های تکفیری در ایالت متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه دانست که از لحاظ مادی و فکری تروریست های تکفری را در راستای تحقق نقشه های خود برای تخریب وتجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستی شکل داده اند.

*خون های مطهر شهید حججی و دیگر شهدا، پیروزی بر تروریسم تکفیری رقم خواهد زد
سفیر سوریه در تهران اظهار داشت: دستاوردهای بزرگ راهبردی جبهه مقاومت و هم پیمانان آن در شکست تشکیلات تروریستی تکفیری در سوریه، عراق و عرسال در آینده تا از بین بردن کامل تروریسم و شکست نقشه های حامیان در کل سرزمین سوریه ومنطقه با شدت تمام ادامه خواهد یافت.
عدنان محمود تاکید کرد: خون های مطهر شهید «محسن حججی» و دیگر شهدا، پیروزی های راهبردی ای را علیه تروریسم تکفیری رقم خواهد زد و بر اعتقاد ارداه وعزم ملت های منطقه تا ریشه کنی کردن تروریسم تکفیری وبازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه می افزاید.
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشگر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیکر پاکش جدا کردند.
حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
سیام**3070**1449**تنظیم: داود نخ کوب نیاسر**انتشار: امیر کاردان راد

نظر شما