شناسهٔ خبر: 20806999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وصیت صوتی شهید حججی خطاب به فرزند 2 ساله‌اش

باباجان ببخشید که در سن کودکی رهایت کردم/ از تو و مادرت دل کندم تا بتوانم نوکری حضرت زینب(س) را به دست آورم+صوت

شهید مدافع حرم محسن حججی در وصیت‌ به فرزندش گفت: سلام علی آقا، سلام باباجان، چند کلمه‌ای هم می‌خواستم با تو حرف بزنم، ببخشید که باباجان در سن کودکی رهایت کردم و رفتم؛ اگر ما نمی‌رفتیم به حرم حضرت زینب(س) جسارت می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهید مدافع حرم محسن حججی در قسمت دوم آخرین وصیت‌های خود به پسر دو ساله‌اش اظهار کرد: سلام علی آقا، سلام باباجان، سلام پسر گلم، چند کلمه‌ای هم می‌خواستم با تو حرف بزنم، ببخشید که باباجان در سن کودکی رهایت کردم و رفتم!

وی افزود: اگر ما نمی‌رفتیم به حرم حضرت زینب (س) جسارت می‌شد یا خدایی ناکرده همان خرابه های شام برای حرم حضرت رقیه (س) اتفاق می افتاد، علی جان من خیلی دلم می‌خواهد روسفید و شهید شوم و یک بار قبل از ظهور و یک بار بعد از ظهور امام زمان (عج) شهید شوم!

شهید مدافع حرم محسن حججی در این پیام وصیت تصریح کرد: به خیال خودم می گویم که این زرنگی که دو بار برای اسلام شهید شوی! ان‌شالله که بتوانم به این آرزو برسم اما بازهم راضی به رضای خدا هستم؛ اگر به آرزویم رسیدم و شهید شدم که الحمدالله اگر هم به آرزویم نرسیدم لایق نبودم و شاید صلاح خدا چیز دیگری است!

وی ادامه داد: علی جان! بابا جامعه خیلی روز به روز سخت تر میشه، گناه روز به روز رشد و پیشرفت می کند؛ پاک بودن در این جامعه، بسیار سخت‌تر از زمان‌های قبل است و هر چه به ظهور امام زمان (عج) نزدیک‌تر می‌شویم فتنه‌ها بیشتر می‌شود و شیطان قوی‌تر می‌شود.

شهید حججی خطاب به فرزند دوساله خود ابراز کرد: تو باید خیلی مواظب خودت باشی، نه تنها تو باید مواظب خودت باشی بلکه باید مواظب اطرافیانت هم باشی؛ اسمت را گذاشتم علی تا مولا و پیشوایت، الگویت علی (ع) شود!

وی اضافه کرد: می‌خواهم طوری علی‌وار (ع) زندگی کنی که یکی از سربازان امام زمان (عج) شوی، پس از همین الان روی خودت، درس خواندنت، شغل، انتخاب زندگی، راه و روشی که می‌خواهی انتخاب کنی، در انتخاب رفیقها، در انتخاب آن آینده‌ای که برای خودت در نظر داری، کار کن! خلاصه که خیلی به روی خودت کار کن!

شهید مدافع حرم محسن حججی در ادامه این وصیت خود خطاب به علی خود گفته است: من همیشه به یادت هستم، همیشه بالای سرت هستم، اگر ان‌شاالله شهید شدم همیشه پا به پایت در زندگی دنبالت می‌آیم و نمی‌گذارم کمبود سایه پدرت را احساس کنی، اگر هم شهید نشدم می‌آیم و پیشت خودم باهات هستم تا بزرگ شوی!

وی افزود: این چند جمله را گفتم که اگر یک روزی چشم و گوشت تازه باز شد و صدای پدرت و خواستی بشنوی! این صوت را داشته باشی، بدان که خیلی دوست دارم هم تو و هم مادرت را، مواظب خودتون باشید!

شهید حججی ابراز کرد: بعضی وقتا دل کندن از یک سری چیزهای خوب باعث می شود تا یک سری چیزهای بهتری را به دست بیاری، من از تو و مادرت دل کندم! تا بتوانم نوکری حضرت زینب را به دست آورم!

وی با حس اندوهگینی در پایان گفت: آرزو دارم تا خدا در این سفر به من نگاه کند، خیلی دوستتون دارم مواظب خودتون باشید و سعی کنی طوری زندگی کنی که خدا عاشقت باشد! اگر خدا عاشقت شود! خوب تو را می‌تواند خریداری کند! موظب خودتون باشید، دعا کنید من هم رو سفید شوم!

خداحافظ...

 

انتهای پیام/ک

نظر شما