شناسهٔ خبر: 20644255 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی ازخبرنگار ایرنا در جشنواره نانو و رسانه

تهران- ایرنا- منیر ابراهیمی زاده خبرنگار حوزه علم و فناوری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) امروز -سه شنبه- در مراسم معرفی برترین های جشنواره نانو و رسانه، تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، برترین های جشنواره نانو و رسانه، امروز در بخش های مختلف خبرگزاری ها، روزنامه ها، شبکه های تلویزیونی و رادیویی، برترین آثار رسانه ای و افراد با عملکرد برتر، معرفی شدند.
در بخش رسانه برتر سال 95 ، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رتبه اول خبرگزاری ها، روزنامه خراسان رتبه اول روزنامه ها، رادیو ایران رتبه اول شبکه های رادیویی و شبکه خبر رتبه اول شبکه های تلویزیونی را در این جشنواره کسب کردند.
در بخش افراد با عملکرد برتر در زمینه ترویج فناوری نانو از منیر ابراهیمی زاده خبرنگار ایرنا،زهرا حاجیان خبرنگار روزنامه خراسان، محسن معصومی خبرنگار روزنامه صمت، مریم اویسی خبرنگار خبرگزاری دانشجو و سیما پاتیما برنامه ساز رادیو ایران، مهری مویدی برنامه ساز رادیو گفتگو، حمید فروزنده سردبیر خبر 20 رادیو فرهنگ، محمد رضا اقبالی گوینده و خبرنگار اخبار صدا، مریم فیروزی تهیه کننده برنامه چرخ، طیبه جهانبازی خبرنگار روزنامه صمت، سید جواد ابویی گزارشگر شبکه خبر و یوسف جلالی گزارشگر شبکه پرس تی وی با اهدای لوح و جوایز تقدیر شدند.
همچنین در بخش برترین آثار رسانه ای، از گزارش چگونگی آب گریزی سطوح توسط فناوری نانو از مجید هدایتی خبرگزاری تسنیم ، کاهش تبخیر آب سدها با نانو پوشش ها از مریم رضایی خبرگزاری ایسنا و ساخت دستگاهی برای شناخت سلول های سرطانی با فناوری نانو از خبرگزاری مهر به طور مشترک در بخش خبرگزاری ها تقدیر شد.
از آثار زندگی به رنگ نانو و اقتصاد ملی بر محور دانش و فناوری از روزنامه جام جم و برنامه با کاوشگر از رادیو جوان و برنامه رهاورد از رادیو ایران در بخش برترین آثار رسانه ای صدا تقدیر شد.
در بخش برترین آثار رسانه ای سیما از آثار تولید شیشه های ساخت ایران با بهره گیری از فناوری نانو و نانوحسگر تشخیص سرطان از خبرگزاری صدا و سیما به طور مشترک رتبه نخست و مستند فرش قرمزی در کار نیست از مستند پازل رتبه دوم را کسب کردند.
در سال 95 مجموعا 8 هزار و 36 دقیقه برنامه مرتبط با نانو در صدا و سیما و 3 هزار و 234 خبر و مطلب در روزنامه ها و خبرگزاری های رسمی منتشر شده است.
علمی ** 9340 **
خبرنگار : منیر ابراهیمی زاده* انتشار: زهره محتشمی پور

انتهای پیام /*

برچسب‌ها:

نظر شما