شناسهٔ خبر: 20614476 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلاهبرداری نمکی!

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 2متهم که نمک را به جای شکر به ارزش 20میلیارد ریال فروخته بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعلیرضا مظاهری اظهار کرد : در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه 2 هزار تن شکر آغشته به نمک وارد کارخانه قند شیروان شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که محموله تحت عنوان شکر به کارخانه قند شیروان رسیده است که پس از انجام آزمایشات مشخص شد محموله نمک بوده و احتمال اینکه به کارخانه های دیگر نیز ارسال و باعث خسارت به اموال دولتی شود و موضوع به سایرکارخانه های سطح ایران اطلاع رسانی شد.
سردار مظاهری تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی محموله که در حال تخلیه بار نمک به عنوان شکر در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی شدند.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: ماموران آگاهی شهرستان شیروان با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس آگاهی خوی یک تریلی را در آن شهرستان توقیف کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه 20میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات ضربتی 2 متهم دستگیر و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما