شناسهٔ خبر: 20572005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان:

ترویج تفکر بسیجی منجر به توسعه و استقلال کشور می شود

سنندج- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی گفتمان ارزشی است، گفت: ترویج این تفکر توسعه واستقلال کشور را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر،  حجت الاسلام مصطفی نوروزی امروز پنج شنبه درجلسه شورای عالی همفکری بسیج ادارات استان در سنندج با بیان اینکه تفکر بسیجی مهمترین سلاح در مقابل هجمه های فرهنگی است، گفت:  بسیجیان با تفکر بسیجی در همه حوزه های اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی می توانند حضور تاثیرگذاری داشته باشند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین آرمان های بسیجی است و همه بسیجیان برای تحقق این نمادها باید قدم بردارند چراکه اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی محقق خواهد شد.

وی بصیرت افزایی را از اولویت های بسیج ادارات استان خواند و بیان کرد: برگزاری دوره های متداوم بصیرت افزایی می تواند در راستای تبیین تفکر بسیجی کارکنان بسیار تاثیر گذار باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان خروج بسیج از حالت کلیشه ای را از ضروریات دانست و افزود: فرهنگ بسیجی اگر درست تبیین شود همه امور جامعه پیشرفت خواهد کرد زیرا که بسیج فقط یک سری اقدامات فوق برنامه ورزشی و فرهنگی نیست بلکه یک گفتمان ارزشی است که موجبات توسعه، استقلال کشور را  فراهم می کند.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اهمیت وجود اعتبار برای فعالیت های بسیجی گفت: برگزاری برنامه های فاخر در حوزه بسیج نیازمند اعتبارات خاص این حوزه است و انتظار می رود با تصویب این اعتبارات شرایط لازم برای فعالیت های فاخر در این حوزه فراهم شود.

نظر شما