شناسهٔ خبر: 20571629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرشاسبی: مشکل مالی بازیکنان را حل می کنیم/ موفقیت پرسپولیس در آسیا برای سلطانی فر مهم است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل مالی بازیکنان را در آینده ای نزدیک برطرف می کنیم تا باشگاه دچار حاشیه نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛حمیدرضا گرشاسبی بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاداظهار کرد: بازی خوبی بود که با برد تمام شد و به هواداران تبریک می‌گویم. امشب رسن هم به تهران آمد و ظرف یکی، دو هفته آینده به تیم اضافه می‌شود چون هدفمان موفقیت در آسیا است. 

وی در مورد ناراحتی پرسپولیسی‌ها از مسائل مالی، گفت: به هر حال تیمی که این همه موفقیت به دست می‌آورد حقش است که پاداش و مطالباتش به سرعت بیشتری به دست بازیکنانش برسد. ما هم تلاش می‌کنیم تا در  آینده‌ای نزدیک این مشکل را برطرف کنیم هر چند که مشکل خاصی هم نیست و دیدید که بازیکنان در زمین، بازی خودشان را می‌کنند که اتفاقاً این بازی با نتایج خوبی همراه است. 

گرشاسبی در مورد اینکه چه زمانی هیأت مدیره پرسپولیس اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد:  فرقی نمی‌کند وقتی کسی مسئولیت دارد باید تا لحظه آخر و با وجدان و تمام وجود تلاشش را بکند. استقلال و پرسپولیس هر دو متعلق به وزارت هستند و حالا هیأت مدیره استقلال مشخص شده و برای پرسپولیس هم طی چند روز آینده مشخص می‌شود. سلطانی‌فر دغدغه‌اش بیشتر است تا پرسپولیس در آسیا موفق باشد و نماینده افتخارآفرینی برای ایران به شمار برود.

انتهای پیام/

بلاتکلیفی هیئت مدیره پرسپولیس 

نظر شما