شناسهٔ خبر: 20571622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

کمیته تخصصی "بررسی قراردادهای نفتی‌" در مجلس تشکیل‌ شد‌

R41468/P36439/S6,57/CT1

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیته تخصصی جهت بررسی قراردادهای نفتی در مجلس تشکیل‌ شده است.

صاحب‌خبر -

علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان اظهار داشت: درباره قراردادهای نفتی، وزیر نفت بر این باور و اعتقاد است که بر اساس همه ضوابط و قوانین حاکم بر وزارت نفت عمل می‌شود. ما هم برای اینکه مجلس نقش خود را ایفا کند، هم کمیسیون انرژی و هم کمیته تخصصی شکل داده شده تا همه دغدغه‌ها و معایب را رصد کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: تناسب‌سازی و قوانین مطرح‌شده با وزارت نفت بررسی و این قراردادها در کمیته‌ای در مجلس شورای اسلامی تطبیق داده می‌شود.

وی گفت: اعتقاد ما این است که باید در هر قرارداد و برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی را در نظر داشته باشیم، تنها اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور و اقتصاد ایران را نجات بدهد. اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان نسخه شفابخش باید در نظر بگیریم، همه طرح‌های غربی و غیره غربی در دنیا شکست‌خورده هستند و ما نباید از هیچ‌کدام از الگوهای دیگران استفاده کنیم.

گلمرادی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرموده‌اند اقتصاد مقاومتی، یعنی دیگر با این مشکلات و معضلات کشور نمی‌توان براساس معیارهای غیره اسلامی و ایرانی تکیه کرد. بنابراین همان بیانات ارزشمند رهبری عملی شود.

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس بیان کرد: همه دلسوزان نظام از رهبر انقلاب تا مردم بصیر، فهیم ایران اسلامی تأکید دارند که ما در این شرایط باید به درون کشور تکیه کنیم، باید براساس معیارهای ایران اسلامی اقتصاد را شکوفا کنیم.

وی گفت: امروزه همه کشورها به دنبال منافع خود هستند ما نیز باید با تکیه‌بر همین مردم شهیدپرور اقتصاد مقاومتی را اجرایی و راه نفوذ کالاهای خارجی را ببندیم.

انتهای پیام/

نظر شما