شناسهٔ خبر: 20571490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه:

تیم ساوه به دوران اوج خود بازمی گردد/ از عملکرد بازیکنان راضی هستم

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با اشاره به نتایج ضعیف تیم خود در لیگ برتر کشور گفت: تیم ساوه از ابتدای فصل به دلیل برخی مشکلات مالی و تاخیر در انتخاب کادر فنی نتوانست آنگونه که باید از نظر فنی و بدنی به مرحله آمادگی برسد ولی از هفته آینده به دوران اوج خود بازمی گردیم.

صاحب‌خبر -

مسعود ناجی پنجشنبه شب در حاشیه بازی دو تیم شهرداری ساوه و هیات فوتبال قم در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در هفته های گذشته، تیم ساوه فشارهای روانی زیادی را تحمل کرده و حاشیه هایی نیز ایجاد شده بود که این مشکلات در حال رفع شدن است و تیم ما از هفته آینده بازی های خوبی را در لیگ انجام می دهد.
وی ادامه داد: همه توان خود را برای موفقیت تیم شهرداری ساوه و بازگشت این تیم به مرحله اوج به کار خواهم گرفت و امید است در بازی های آینده تیم ساوه مانند سال های گذشته در لیگ برتر ایران بدرخشد.
ناجی با اشاره به بازی امروز گفت: ما برای تیم قم برنامه ریزی های زیادی انجام داده بودیم ولی بازیکنان ما بهتر از آنها بازی کردند و باید سه امتیاز بازی را کسب می کردیم و از عملکرد بازیکنان تیم رضایت دارم.
وی همچنین در مورد عملکرد داوری با وجود اعتراض برخی بازیکنان این تیم به کادر داوری گفت: از عملکرد داوران مسابقه رضایت کامل دارم و اجازه قضاوت در مورد کادر داوری را هیچ وقت به خود نمی دهم.
تیم فوتسال شهرداری ساوه و هیات فوتبال قم عصر پنجشنبه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان **انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام /*

نظر شما