شناسهٔ خبر: 20570883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا گفت: دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند و همه آحاد جامعه باید مراقب باشند که گرفتار مکر و توطئه دشمن نگردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام صمدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد بویژه شهید والامقام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، اظهار کرد: شهید صیاد با رشادت و فرماندهی بی نظیر خود منافقین کوردل را به سزای خیانت‌شان رساند و آنها با بعض و کینه‌ای که از آن امیر سرافراز داشتند چند سال بعد ایشان را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت بر علیه ایران در زمان جنگ تحمیلی، افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحدد، مورد هجوم عناصر خیانتکار و منافقی قرار گرفت که در جبهه دشمن به خاک کشور خود حمله کرده و با عملیات فروغ جاویدان قصد تصرف مرکز ایران را داشتند اما با مقاومت ملت ایران روبرو شده و شکست سنگینی را متحمل شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بیان اینکه دهه شصت انقلاب اسلامی، دهه کینه توزی‌های دشمنان داخلی و خارجی بر ضد ملت ایران بود، تصریح کرد: انجام ترورهای کور و وحشیانه توسط منافقین و تحمیل جنگ 8 ساله رژیم بعث ضد ملت ایران این دهه را به یکی از سخت ترین و خطرناکترین دهه‌های انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

وی با اشاره به هشدار فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مظلومیت ملت ایران در دهه 60 انقلاب اسلامی و اینکه جای شهید و جلاد عوض نشود، گفت: دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند و همه آحاد جامعه باید مراقب باشند که گرفتار مکر و توطئه دشمن نگردند، چراکه در این صورت هزینه‌های سنگینی متوجه انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی در پایان عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا و ایستادگی ومقاومت را راهکار مقابل با دشمن دانست و ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله نظام اسلامی در سایه الطاف الهی، عنایت حضرت ولیعصر(عج)، رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و بصیرت ملت مومن اسلامی روز به روز بر اقتدار اسلام و انقلاب و کشور خواهد افزود. 

نظر شما