شناسهٔ خبر: 20570860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بیانیه پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین به مناسبت حمایت از مسجدالاقصی و حوادث اخیر

صهیونیستها بار دیگر نیت پلیدشان در تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را به مرحله اجرا گذاشتند و به بهانه انجام عملیات استشهادی در بیت‌المقدس دست به بازرسی بدنی همه نمازگزاران فلسطینی و نصب گیت‌های فلزی در ورودی مسجد القصی زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین به مناسبت حمایت از مسجدالاقصی و حوادث اخیر آورده است: "بی‌تردید این اقدام نه به خودی خود که به دلیل تلاش برای اسلام زدایی از مسجد الاقصی و حذف تدریجی نمادهای اسلامی و جلوگیری از ورود همیشگی مسلمانان به این قبله اول مسلمانان اهمیت دارد. اقدامی که بارها از طرق گوناگون مانند حفر تونل در زیر مسجد الاقصی و سعی در نابود کردن نمادهای اسلامی در این مکان مقدس پیگیری شده است. غافل از آنکه ملت فلسطین و عموم مردم آزادی‌خواه جهان اسلام بیدارتر از آنند که با این اقدامات بهراسند و پا پس بکشند.

جوانان فلسطینی با اعتراضات شدید خود و با برگزاری نماز خارج از مسجد الاقصی نشان دادند که با این اقدامات مذبوحانه عقب نشینی نمی‌کنند و تن به خواسته‌های پلید صهیونیست‌ها نمی‌دهند. آنان حاضرند در این راه خون خود را بدهند و از جان خویش بگذرند و در نهایت هم شاهد آن بودیم که این صهیونیست‌ها بودند که ناچار به عقب نشینی شدند تا از خشم بی‌امان امت اسلامی و در نوک پیکان، آن ملت فلسطین در امان بمانند. امروز ملت فلسطین راه رسیدن به آرمان بلند آزادی همیشگی قدس شریف را آموخته‌اند و می‌دانند که جز راه اصیل مقاومت راه دیگری در پیش ندارند.

ملت همیشه در صحنه ایران و به نمایندگی از آن پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین ضمن اعلام حمایت کامل خود از مردم قهرمان فلسطین و به خصوص جوانان سرافراز و مقاوم آن بار دیگر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در پایمال کردن حقوق حقه ملت فلسطین را محکوم کرده و ضمن اعلام انزجار از توطئه‌های خبیثانه این رِژیم غاصب در یهودی سازی مسجد الاقصی اعلام می‌کند که تا آخر دست از حمایت از آرمان آزادسازی کل سرزمین مقدس فلسطین نخواهد کشید.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

انتهای پیام/ن

نظر شما