شناسهٔ خبر: 20570408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

تمرکززدایی جزو سیاست‌های سازمانی شهرک‌های صنعتی است

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تمرکززدایی جزو سیاست‌های سازمانی ماست و در این راستا همه اختیارات را به شرکت‌های استانی تفویض کرده‌ایم تا مسایل مربوط به واحدها در استان حل و فصل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی یزدانی امشب در نشست با صنعتگران شهرک صنعتی بیلوردی اظهار داشت: به عنوان جزیی از دولت در 10 ماه گذشته از 435 شهرک  و ناحیه صنعتی کشور بازدید کرده و مشکلات واحدها را مورد برسی قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: همه ارکان نظام اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دخیل هستند و  مردم هم نقش جدی در حمایت از تولید داخلی دارند پس باید با همکاری فرابخشی در راه عمل به این سیاست‌ها قدم برداریم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: هر مشکلی هم به هر دلیلی در استان غیرقابل تصمیم‌گیری باشد توسط هیات مدیره این سازمان و در کم‌تر از یک هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی بخشودگی و مشوق‌های متعددی نیز در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده که در برخی موارد تا 80 درصد مشوق نیز می‌رسد.

یزدانی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف ما از اعطای مشوق‌ها اشتغال بوده است، اظهار کرد: در بحث آموزش صنایع کوچک حمایت ویژه‌ای صورت می‌گیرد و دوره‌های آموزشی تخصصی رایگان برای واحدها ارایه می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در شهرک بیلوردی که منطقه محروم واقع شده است 50 درصد مشوق بهره‌برداری در قیمت حق انتفاع این شهرک ارایه می‌شود.

انتهای پیام/ج/

نظر شما