شناسهٔ خبر: 20570246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار خلیل‌آباد:

جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه شهر و روستا گرفته شود

فرماندار خلیل‌آباد گفت: باید از ساخت‌وسازهای بدون ضابطه و غیرمجاز در حاشیه شهرها و روستاها جلوگیری شود و در این زمینه باید با حساسیت بیشتری تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست شورای اداری خلیل‌آباد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از برنامه‌های راهبری شورای اداری و دستگاه‌های سطح شهرستان است.

وی با تأکید بر رونق بخشی به اقتصاد، تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: افزایش تولید و اشتغال در دستور کار تمام دستگاه‌های اداری قرار دارد و باید مدیران و مسئولان تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به‌کارگیرند.

 

انسجام و تحکیم بنیان خانواده نیازمند مشارکت تمام آحاد جامعه است

فرماندار خلیل‌آباد در ادامه تصریح کرد: بانک‌های سطح شهرستان همان‌طور که در سال 95 باوجود تمام مشکلات اعتباری تلاش خود را برای اعطای تسهیلات اشتغال به کار گرفتند باید در سال 96 نیز اعتبارات لازم را جذب کنند.

وی بابیان اینکه طرح تقسیم‌کار ملی برای 23 دستگاه در قالب کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است، اذعان کرد: انسجام و تحکیم بنیان خانواده نیازمند مشارکت تمام آحاد جامعه است و باید برای روستاهای عاری از طلاق، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی تلاش شود.

شاکری همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه روستای عاری از آسیب‌های اجتماعی به معنای مواجهه مستقیم با تهدیدات و توطئه‌های جنگ نرم دشمنان است، عنوان کرد: دولت تأکید زیادی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر در سطح جامعه به کار خواهد گرفت.

 

سال 96 سال شکوفایی سازمان‌های مردم‌نهاد خواهد بود / دولت دوازدهم نیازمند مدیران نزدیک به گفتمان دولت است

وی بابیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع به معنای خدمت‌رسانی سریع به مردم است، تأکید کرد: مدیران و مسئولان باید در پاسخگویی به ارباب‌رجوع نهایت دقت و همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مدیران این فرصت خدمت را مغتنم بشمارند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند، بیان کرد: دولت دوازدهم برای تحقق شعارهای دوران انتخابات خود، نیازمند نیروهای کارآزموده دارای اعتقاد قلبی به گفتمان دولت در سطح استان و شهرستان است.

وی بابیان اینکه سال 96 سال شکوفایی سازمان‌های مردم‌نهاد خواهد بود، ابراز کرد: هر دستگاه اداری قطعاً می‌تواند در راستای فعالیت‌های خود یک سازمان مردم‌نهاد داشته باشد.

شاکری سلامت جامعه را بسترساز اصلی توسعه در موضوعات مختلف دانست و اظهار کرد: توجه به روستاها به‌خصوص در کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

 

باید جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه شهر و روستا گرفته شود

وی با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده شهرها و روستاها، تصریح کرد: باید از ساخت‌وسازهای بدون ضابطه و غیرمجاز جلوگیری شود و در این زمینه باید با حساسیت بیشتری تلاش کنیم.

رئیس شورای اداری بابیان اینکه ممانعت از ساخت‌وسازهای غیرمجاز بسیار مهم است، عنوان کرد: باید از همان ابتدا جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز و بدون مجوز گرفته شود تا از تبعات اجتماعی بعدی آن جلوگیری شود.

 

نماز جمعه مظهر اتحاد و تقویت روحیه ایمان و تقوا است

وی در ادامه با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، اذعان کرد: نماز جمعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که برکات بسیار زیادی در جامعه و شهرستان دارد.

شاکری همچنین ابراز کرد: ترغیب و تشویق نسل‌های بعد از انقلاب به حضور در نماز جمعه بسیار حائر اهمیت است و این نیازمند تعامل، همکاری و تلاش تمام دستگاه‌ها و نهادهای سطح شهرستان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نماز جمعه مظهر اتحاد و وحدت ملی و تقویت روحیه ایمان و تقوا است و باعث ارتقاء فرهنگ جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما