شناسهٔ خبر: 20570039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار خوزستان:

سازمان آب و برق همه امکانات را برای آبرسانی به مرز چذابه بسیج کند

R41468/P1336/S6,57/CT11

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حتما سال دیگر هم خواهید گفت سال بعد انجام می شود، بیان کرد: گفته ام این طرح باید انجام شود لذا همه امکانات را برای به بهره برداری رساندن این طرح بسیج کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه زیرساخت اربعین با حضور معاون وزیر کشور در جواب اظهارات مجری طرح آبرسانی به پایانه مرزی چذابه و نیز معاون مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مبنی بر اینکه این طرح تا اربعین امسال به بهره برداری نمی رسد، اظهار داشت: سازمان آب و برق در اربعین سال گذشته گفت که این طرح را برای اربعین امسال به نتیجه خواهیم رساند.

وی افزود: سازمان به این عریض و طویلی قول داده که بعد از یک سال طرح انجام شود اکنون دوباره برای سال آینده قول می دهد! آیا سازمان نمی تواند یک طرح 30 کیلومتری را انجام دهد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حتما سال دیگر هم خواهید گفت سال بعد انجام می شود، بیان کرد: گفته ام این طرح باید انجام شود لذا همه امکانات را برای به بهره برداری رساندن این طرح بسیج کنید.

وی با بیان اینکه من قبول دارم که کار کارشناسی و تخصصی باید انجام شود، گفت: زمان به اندازه کافی در اختیار سازمان آب و برق بوده است و اگر این سازمان نتوانسته از زمان استفاده بهینه کند می بایست نیروی بیشتری را اکنون بکار بگیرد.

شریعتی عنوان کرد: 《سازمان آب و برق اگر بخواهد یک قدم بردارد 3 ماه زمان می برد کار را خوب انجام می دهد ولی تا بخواهد انجام دهد جان آدم را در می آورد》.

وی خطاب به مجری طرح و معاون مدیرعامل سازمان آب و برق ادامه داد: اگر این طرح تا اربعین انجام نشود من دیگر حسابی بر روی سازمان آب و برق باز نخواهم کرد.

استاندار خوزستان در پاسخ به مجری طرح مبنی بر عدم همکاری راه و شهرسازی در اجرای طرح تصریح کرد: اکنون به همه دستگاه های استان اعلام می کنم برای پروژه آبرسانی به چذابه، رفیع و بستان هیچ کس حق منع ندارد و همه باید نهایت همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال نسبت به تعریض و 4 خطه کردن راه تا مرز چذابه اقدام و نیز پارکینگ این مرز گسترده تر و تعریض شود.

شریعتی عنوان کرد: در حوزه زیر ساخت های اربعین همکاری بین بخشی صورت بگیرد و همه دستگاه ها با دیدی باز با هم برخورد کنند.

وی با بیان اینکه اگر مشکلی به وجود آمده سریعا به ما برای رفع و حل مشکل انتقال داده شود، بیان کرد: در فضای مجازی اخباری مبنی بر لغو بازارچه مرزی چذابه توسط دولت منتشر شد در حالی که دولت قبل از لغو بازارچه، مرز چذابه را به پایانه مرزی تبدیل کرد و جایی که پایانه باشد دیگر نیازی به بازارچه نیست.

انتهای پیام/

نظر شما