شناسهٔ خبر: 20569716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لوزانو: بازی با ایران برای ما سخت بود

99995

سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: بازی مقابل ایران برای ما سخت بود اما با عملکرد بهتر در اواخر ست و در دفاع توانستیم برنده بازی بشویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال چین در آغاز دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، مقابل تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران به میدان رفت و در این مسابقه به پیروزی ۳ بر صفر رسید.

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال چین در پایان این مسابقه اظهار داشت: در این بازی هر دو تیم آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند و با آشنایی کامل از روش کار یکدیگر مقابل هم صف آرایی کردند.

وی دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران را سخت توصیف کرد و افزود: بازی سختی برای ما بود. لحظاتی از بازی شاهد برخی اشتباهات بودیم که همین اشتباهات موجب شد از کیفیت بازی کاسته شود. در مجموع بازی آسانی برای ما نبود.

لوزانو خاطر نشان کرد: این مسابقه به شکلی پیش رفت که در پایان هر سه ست بازی این تیم چین بود که بهتر کار می‌کرد و همین عاملی برای پیروزی ما در این مسابقه شد.

سرمربی تیم ملی والیبال چین اضافه کرد: خط دفاعی ما نسبت به ایران بهتر بود و این موضوع نیز به پیروزی ما در این مسابقه کمک کرد. خوشحالیم که چین بازی بد روز گذشته خود را با پیروزی امروز جبران کرد.

انتهای پیام

نظر شما