شناسهٔ خبر: 20569047 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

میرسلیم در جمع خبرنگاران تبریز؛

آمریکایی‌‌ها اگر عقل داشتند ایران را تحریم نمی‌‌کردند/ تبریز 2018 برای آذربایجان شور و نشاط می‌‌‌آورد

نامزد دوازدهمین دوره‌ی از انتخابات ریاست جمهوری تحمیل تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی آمریکا را بی‌عقلی خواند و به زانو در آوردن ایران با این تحریم‌ها را اشتباه محض عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، سیدمصطفی میرسلیم عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پتانسیل و ظرفیت موجود در تبریز 2018، اظهار داشت: برنامه تبریز 2018 یک فرصت مغتنمی است و باید شور و نشاط کشور در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سایر حوزه‌‌ها به آذربایجان‌شرقی و تبریز بازگردد.

وی افزود: آذربایجان‌‌‌‌‌شرقی می‌تواند در زمینه‌های گردشگری و صنایع‌دستی از ظرفیت‌های خود استفاده کرده و پتانسیل‌های موجود در کشور و استان را به جهانیان نشان دهد.

رئیس فدراسیون نجات‌غریق کشور با بیان اینکه مسئولان استانی و شهری در آذربایجان‌شرقی توانستند عملکرد خوبی را در موضوع تبریز 2018 به نمایش بگذارند، خاطرنشان ساخت: با توجه به هماهنگی و همکاری موجود بین دستگاه‌های این استان، مطمئنیم تبریز از عهده‌ی کارهای خود بر خواهد آمد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود بعضی از مشکلات جاری و ساری در استان، اعم از راه‌بندی‌ها و مشکلات اجتماعی، امیدواریم بتوانیم با همکاری از سوی دولت، برگ برنده‌ای به‌عنوان پایتخت بودن در بین کشورهای اسلامی را در دست داشته باشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌‌‌جمهوری با اشاره به تحریم‌های جدید صورت گرفته توسط آمریکا، اذعان داشت: این اشتباه بزرگی از سوی کشور و مجلس آمریکا بود که کلی برای این کشور و به‌ اندازه‌ای برای ایران مشکل‌آفرین خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایران علاقمند بود با همه کشورها به‌طور دوستانه برخورد و رابطه داشته باشد، البته نه با ملتی که اسم کشور ندارند، مانند اسرائیل؛ چراکه ما اسرائیل را به عنوان کشور نمی‌شناسیم.

عضو حزب موتلفه در پایان با اشاره به شکست آمریکا در صورت اجرای تحریم‌ها، تصریح کرد: ایران بدترین شرایط را در دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشته است و فکر کردن آمریکا بر اساس به‌زانو درآوردن ایران، اشتباه محض است.

وی در پایان بیان داشت: ما از بدترین شرایط با سربلندی بیرون آمدیم، اما در نهایت این تصمیم‌گیری اشتباه بوده و این نشان از نبود عقل در بدن آنهاست.

نظر شما