شناسهٔ خبر: 20568764 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان خاش: شوراها مطالبات مردم را از راه قانون پیگیری کنند

زاهدان - ایرنا - دادستان خاش در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اعضای منتخب شوراها در شهرها و نقاط روستایی باید مجری قانون باشند و با تمام توان و از راه قانون مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا رضا حکمتیان روز پنجشنبه در دیدار با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خاش اظهار داشت: صیانت از آرای مردم، پاکدستی، حفظ اموال بیت المال، تعامل با اقشار مختلف مردم و مسئولان به موفقیت شوراها در عرصه خدمت به مردم کمک می کند.
وی افزود: شورا محل شکل گیری خرد جمعی و وحدت است، باید در شورا تفکری حاکم شود تا نیازهای اجتماعی در آن مورد بررسی قرار گیرد و آسیب ها و مشکلات از جامعه محو شود.
دادستان خاش تاکید کرد: شورا مخصوص شهرداری نیست و باید نیازهای مردم شهر در آن مورد ارزیابی قرار گیرد تا جامعه به توسعه، رشد و بالندگی برسد.
محسن قلندرزهی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خاش نیز در این دیدار گفت: با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، تعامل با مدیران دستگاهها و نهادها در شهرستان خاش در دستور کار شورای جدید است.
وی بیان کرد: شورای جدید شهر خاش انجام کارهای کارشناسی شده و تلاش برای کاهش آسیب ها و مشکلات در حوزه های مختلف را مورد توجه قرار داده است.
وی گفت: هدف شورا از دیدار با مقامات محلی و ارتباط با مقامات استانی و در آینده نیز ملاقات با مسئولان کشوری پیگیری کردن مطالبات مردم و تلاش برای حل و کاهش مشکلات و کمبودهاست.
به گزارش ایرنا شورای جدید شهر خاش از 9 نفر به هفت عضو اصلی کاهش پیدا کرده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

انتهای پیام /*

نظر شما