شناسهٔ خبر: 20568652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر هیات عالی گزینش: باید از تنگ نظری و سهل انگاری در گزینش پرهیز شود

مشهد- ایرنا- دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: باید تلاش کرد تا از 2 آسیب تنگ نظری و سهل انگاری در گزینش دوری شود و در این مسیر با تقویت روحیه ایمان و تقوا دچار غفلت و اهمال یا سختگیری و تنگ نظری نشویم.

صاحب‌خبر -

اسد الله وطنی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم گشایش دومین دوره مسابقات ورزشی گزینشگران و رابطان گزینش در دستگاههای اجرایی خراسان رضوی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آنچه مسلم است نخست همکاران گزینش و سپس سایر کارکنان باید به حدی از تقوا باشند که ظاهر، باطن و رفتار افراد در همه زمانها و مکانها فرقی نداشته باشند.
وی همچنین گفت: پخش تصویر یکی از مجریان تلویزیون که طبق گفته خودش در محیط محارم بوده جالب نیست و اگر هم گفته آن فرد نادرست باشد، تظاهر در محل کار در برخی موارد وجود دارد.
دبیر هیات عالی گزینش کشور افزود: افراد برای بررسی صلاحیتهای اعتقادی، اخلاقی و سیاسی به گزینش معرفی می شوند. امیدواریم در این تکلیف کارمان را به درستی انجام دهیم و تعهد را در کنار تخصص به عنوان 2 بال که همراه یکدیگر برای رسیدن به موفقیت هستند دارا باشیم.
وی در ادامه داد به مسابقات ورزشی کارکنان گزینش اشاره و بیان کرد: بطور مسلم کارکنان گزینش علاوه بر اینکه باید از نظر تقوا و پرهیزکاری رشد کنند از نظر بدنی نیز باید رشد نمایند چنانکه روح سالم در بدن سالم است.
وطنی افزود: ورزشهای تیمی روحیه جمعی را تقویت می کند تا در همه زمینه ها کارها را بطور گروهی و هماهنگ انجام دهند و روحیه کارکنان را در انجام کارها بالا می برد.
دومین دوره مسابقات ورزشی گزینش گران و رابطان گزینش در دستگاههای اجرایی خراسان رضوی یادواره شهدای مدافع حرم با شرکت 10 تیم در رشته های فوتسال، والیبال، دارت و تنیس روی میز آغاز شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858

انتهای پیام /*

نظر شما