شناسهٔ خبر: 20567437 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

موتو زد 2 فورس رونمایی شد

موتورولا جدیدترین گوشی خود یعنی Moto Z2 Force را معرفی کرد و ویدیویی در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرد که برخی از قابلیت‌های ممتاز این گوشی معرفی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیناپرس به نقل ز آی تی ایران،دسترسی سریع به فلاش دوربین، سنسور اثر انگشت پیشرفته، امکان اتوماتیک جلوگیری از پخش نور آبی از صفحه نمایش در هنگام شب یا مکان‌های تاریک تنها تعدادی از قابلیت‌های معرفی شده در این ویدیو هستند.

موتورولا در این فیلم اول از همه به قابلیت سنسور پیشرفته اثر انگشت این گوشی اشاره می‌کند، سنسور اسکنری که می‌تواند کاربرد دیگری مانند یک پد لمسی نیز داشته باشد و دستوراتی مانند "کشیدن انگشت" یا "Swip" را اجرا کند. مثلا کاربر با کشیدن انگشت به سمت راست می‌تواند لیست برنامه‌هایی که اخیرا باز شده را مشاهده کند. دیگر قابلی‌های اشاره شده گوشی در این ویدیو، قابلیت دیدن نوتیفیکیشن‌ها یا جواب دادن به پیغام‌ها بدون باز کردن قفل گوشی است. این گوشی همچنین قادر است بدون باز شدن قفل، بخش تشخیص صدای کاربر را فعال کرده و برخی از دستورات صوتی (مانند پرس و جو پیرامون شرایط آب و هوایی) را انجام دهد. موتو زد 2 فورس همچنین با قابلیت "Moto Night Display" یا " صفحه نمایش موتو در شب" عرضه می شود که عملا یک فیلتر نور آبی رنگ است که هنگام شب توسط صفحه نمایش به صورت اتوماتیک فعال می‌شود.

ظاهرا این‌ها بخش کوچکی از قابلیت‌های گوشی جدید محسوب می‌شوند. قابلیت‌های فنی این دستگاه نیز به نوبه خود قدرتمند محسوب می‌شوند  که زیر صفحه نمایش 5.5 اینچی(ارائه دهنده کیفیت تصویر 2560*1440 پیکسل ) این دستگاه پنهان شده‌اند. در این فیلم هیچ خبری مربوط به جزئیات فنی این گوشی وجود ندارد اما طبق گزارش‌های قبلی، پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 835، 4  گیگا بایت رم، اندروید نوگت7.1.1  که قرار است بعدا تبدیل به اندروید او شود) نیز قسمت‌هایی از مشخصات فنی این گوشی است.

مانند سری اول گوشی موتو زد فورس، نسخه جدید نیز با قابلیت دو دوربینه ارائه می‌شود با این تفاوت که این بار هر کدام از دو دوربین پشتی این دستگاه 12 مگا پیکسل هستند و دوربین سلفی نیز به 5 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده و همراه با فلش Dual LED  عرضه می‌شود. خروجی 3.5 میلی متری هدفون در این گوشی نیز جای خود را به خروجی USB Type-C داده است. این فیلم معرفی را در ادامه ببینید.

نظر شما