شناسهٔ خبر: 20566308 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

آیفون ۸ احتمالا تا اواخر ۲۰۱۷ عرضه نمی شود

دیجیاتو

اگرچه انتظار می رود آیفون ۸ اپل، سپتامبر امسال در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی شود اما به احتمال زیاد، ارائه آن تا اواخر سال به تعویق می افتد. بر اساس اطلاعات جدید که توسط وبسایت ژاپنی Mac Otakara منتشر شده، باید منتظر ارائه آیفون ۸ در ماه اکتبر یا اوایل نوامبر باشیم.

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ اگرچه انتظار می رود آیفون ۸ اپل، سپتامبر امسال در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی شود اما به احتمال زیاد، ارائه آن تا اواخر سال به تعویق می افتد. بر اساس اطلاعات جدید که توسط وبسایت ژاپنی Mac Otakara منتشر شده، باید منتظر ارائه آیفون ۸ در ماه اکتبر یا اوایل نوامبر باشیم.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، منبع خبری مک اوتاکارا، چندین زنجیره تامین قطعات و شرکت های تولید کننده قطعات جانبی هستند که باید در ارتباط مستقیم با اپل باشند. پیشتر هم بعضی از تحلیلگران گفته بودند که نباید منتظر ارائه آیفون ۸ طی روزهای اول در حجم انبوه بود.

این سایت فقط پنل جلویی آیفون ۸ را با رنگ مشکی دیده و گمان می برد که آیفون جدید فقط با این رنگ عرضه شود. گزارش های پیشین اشاره به رنگ های مختلف مثل سفید را هم داشتند که البته هیچگاه تصویری با رنگ های دیگر منتشر نشده.

ولی موضوع تاچ آیدی همچنان مورد بحث است. منبع مک اوتاکارا معتقد است که به کار گیری تاچ آیدی در دکمه کناری منتفی است و از لحاظ فنی چنین امکانی برای اپل وجود ندارد که تاچ آیدی را به بدنه کناری منتقل کند و این دکمه عملکردی همانند گذشته خواهد داشت.

با این حال، مک اوتاکارا نظری در مورد اینکه تاچ آیدی قرار است کجا قرار بگیرد ندارد و گزارش ها همگی ضد و نقیض هستند. گویا هنوز طرح اپل برای آیفون ۸ نهایی نشده و با تمامی این تفاسیر، تاخیر در ارائه آن کاملا منطقی به نظر می رسد.

نظر شما