شناسهٔ خبر: 20565589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واعظی: شبکه های اجتماعی خارجی هیچ گونه حمایتی دریافت نخواهند کرد

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تدوین بسته های حمایتی از شبکه های اجتماعی داخلی اشاره و در عین حال تاکید کرد: شبکه های اجتماعی خارجی هیچ گونه حمایتی دریافت نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ،محمود واعظی روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح های شرکت مخابرات ایران بر بستر شبکه ملی اطلاعات و در جمع خبرنگاران افزود: شبکه های اجتماعی داخلی با داشتن سه میلیون کاربر، اجازه دریافت تبلیغات و سایر خدمات را خواهند داشت.
عضو هیات دولت ادامه داد: شبکه های اجتماعی خارجی با هدف دوام یافتن داخلی ها از هر گونه دریافت تبلیغ و امکان پرداخت های مالی محروم بوده و خواهند بود.
واعظی خاطرنشان ساخت: سیاست ما حمایت از شکل گیری شبکه های اجتماعی داخلی است بنابراین به طور جدی از دادن هر گونه امتیاز، تبلیغات، امکان پرداخت های مالی و غیره به شبکه های اجتماعی خارجی اجتناب کرده و این کار از چهار سال پیش ممنوع بوده است.
عضو هیات دولت گفت: همه هدف ما این است تا با اقتصادی کردن شبکه های اجتماعی داخلی بخش خصوصی بتواند در این بخش فعالیت کند.
وزیر ارتباطات در باره افزایش تعرفه ها گفت: هیچ گونه افزایش تعرفه ای چه در بخش ثابت و چه همراه و اینترنت نخواهیم داشت بلکه کاهش هم خواهیم داد.
واعظی در باره نتیجه کمیسیون تنظیم مقررات در باره تغییر در نحوه اینترنت حجمی در پاسخ به ایرنا گفت: روز گذشته در جریان مذاکره ها ابهامی بوجود آمد که تغییر در این روش نیاز به توسعه بیشتر شبکه انتقال داشته باشد.
وی افزود: بر این اساس شرکت ارارتباطات زیر ساخت و مخابرات برنامه آماده کرده اند که هفته آینده اعلام خواهد شد.
اقتصام*2078* خبرنگار: محمد مهدی بهرامی* انتشار: مرضیه فاتحی

انتهای پیام /*

نظر شما