شناسهٔ خبر: 20565163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خروش انقلابی قم ضد جنایات رژیم صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری نماز جمعه قم در اطلاعیه‌ای مردم همیشه در صحنه قم را به حضوری گسترده در راهپیمایی پس از نماز جمعه بر ضد رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای سیاستگذاری نماز جمعه قمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این اطلاعیه ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه و بی شرمانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشغالی و کشتار بی رحمانه نمازگزاران مسجد الاقصی از مردم انقلابی استان قم دعوت شده است تا با حضور حداکثری و وحدت بخش و دشمن شکن خود، در این تظاهرات اعتراض آمیز، همبستگی خود را با مردم مؤمن و انقلابی فلسطین اعلام کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست ها، به نمایش بگذارند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: جنایات وقیحانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر وارد مرحله جدیدی شده و این رژیم جسارت و تعرض به قبله گاه اول مسلمین "مسجد الاقصی" و به شهادت رساندن نمازگزاران و جوانان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده صبر و قرار از "امت بزرگ رسول الله" گرفته و جهان اسلام و مسلمان را به ستوه آورده است.

اینک جهان اسلام و مسلمانان با حفظ و تقویت اصول دین و اتحاد و وحدت و همدلی هر چه بیشتر خود با همدیگر و دفاع از حقوق اولیه انسانیت و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه فجایع و جنایات بر سر مستکبران و عوامل و اذناب دست نشانده آنان فریاد زنند.

با توجه به این جنایات و نیز تعرض به قبله اول مسلمین و استمرار انتفاضه سوم فلسطین و شهادت طلبی و مبارزه جوانان فلسطینی جمعه این هفته 6مـرداد مردم مؤمن، انقلابی و خداجوی قم، بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت این گونه جنایات و فجایع تظاهرات کرده و خشم انقلابی خود را علیه استکبار جهانی فریاد خواهند کرد.

این تظاهرات اعتراض آمیز پس از اقامه نماز جمعه این هفته، از مصلی آغاز شده و تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات علیه مسلمانان در فلسطین و میانمار به سوی چهار راه شهدا حرکت خواهند کرد.

نظر شما