شناسهٔ خبر: 20564600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در نیمه اول خوب دفاع نکردیم

مورینیو: خیلی بد بود اگر آمریکا را بدون شکست ترک می‌کردیم/ نمی‌توانیم از زلاتان در ۶ ماه ابتدای فصل استفاده کنیم!

R1015161/P1015145/S3,28/CT10

سرمربی شیاطین سرخ به ماندنش مهاجم سوئدی فصل گذشته تیمش در منچستریونایتد اشاره و از عملکرد خط دفاعی این تیم در نیمه اول بازی برابر بارسلونا ابراز نارضایتی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسینم، ژوزه مورینیو که شاگردانش بامداد امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) در تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی و در پنجمین بازی پیش‌فصل خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب بارسلونا شدند و اولین شکست خود در پنج دیدار اخیر دوستانه‌شان را متحمل شدند، گفت: بازی خوبی برای تماشاگران بود و فکر می‌کنم خیلی مهم است که در پیش‌فصل در حضور 80 هزار هوادار پرشور در آمریکا بازی کنید. این چیزی بود که هواداران می‌خواستند، آنها می‌خواستند لیونل مسی، نیمار و پل پوگبا را ببینند. آنها می‌خواهند بهترین بازیکنان جهان نشان دهند که قادر به انجام چه کاری هستند.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، اما می‌توانست گل‌های دیگری هم داشته باشد. ما در نیمه اول خوب دفاع نکردیم و از این بابت خوشحال نیستم. در 45 دقیقه دوم هم هر دو تیم تعویض‌های زیادی انجام دادند، اما با این وجود دو تیم به دنبال نتیجه بودند. سعی کردیم نتیجه را به تساوی بکشانیم، اما بارسا مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و به خوبی دفاع کرد. با این حال نظرم روی عملکرد نیمه دوم‌مان مثبت است.

آقای خاص که پیش از این بازی نیمار را در آغوش گرفت، در مورد ستاره برزیلی آبی‌واناری‌ها که این روزها بحث پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن مطرح است، اظهار داشت: نمی‌دانم نیمار فصل بعد کجا خواهد بود. به‌عنوان سرمربی تیم حریف تنها می‌توانم بگویم که از دیدن بازی او لذت می‌برم.  

سرمربی پیشین رئال مادرید با اشاره به اینکه شکست برابر بارسا شاگردانش را به خود آورده است، در ادامه اظهار داشت: به نظرم خیلی بد بود اگر ما بدون شکست مقابل تیم‌هایی همچون بارسا، رئال و من‌سیتی آمریکا را ترک می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه زلاتان ابراهیموویچ ممکن است پس از پایان دوره نقاهتش در منچستریونایتد بماند، اظهار داشت: ما پول زیادی برای خرید یک مهاجم (لوکاکو) صرف کردیم، چون در زمینه جذب مهاجمان یا باید خوب پول خرج کنید یا اینکه باید قید خرید را بزنید. ما به این خاطر در نقل‌وانتقالات مهاجمی جدید با رقم بالا گرفتیم، چون با توجه به اتفاقی که برای زلاتان افتاد نمی‌توانیم از مهاجم مهم و قدرتمند خود در شش ماه ابتدایی فصل استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما