شناسهٔ خبر: 20564258 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

گلکسی نوت 8 مدلی به نام امپراطور دارد؟

گلکسی نوت ۸ ممکن است مدلی تقویت شده با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم داشته باشد که احتمالا محدود به بازار کره‌ی جنوبی خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،گلکسی نوت ۸ ممکن است مدلی تقویت شده با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم داشته باشد که احتمالا محدود به بازار کره‌ی جنوبی خواهد بود.

سامسونگ در تولید مدل‌های ویژه‌ای از گوشی‌هایش برای بازار داخلی کره، سابقه‌ی درخشانی دارد؛ از گلکسی S5 پلاس در سال ۲۰۱۴ بگیرید تا گلکسی نوت FE که همین ماه عرضه شد. حال شایعه‌ای مطرح شده که ادعا می‌کند گلکسی نوت ۸ ممکن است مدلی تقویت شده داشته باشد که احتمالا محدود به بازار کره‌ی جنوبی خواهد بود.

البته شاید مشکل از ترجمه باشد، ولی اینجور که پیداست نام این مدل جدید، «گلکسی نوت ۸ نسخه‌ی امپراطور» (Galaxy Note 8 Emperor Edition) خواهد بود. همچنین گفته شده این مدل خاص، بر خلاف مدل عادی با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم، به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

آیا باید این شایعه را باور کنیم؟ ما با شک به این موضوع می‌نگریم ولی رخ دادن آن چندان هم دور از انتظار نیست. پیش از این نسخه‌ی ویژه‌ای از گلکسی S8 پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم در کره‌ی جنوبی و چین عرضه شده بود. بنابراین کاملا طبیعی است که سامسونگ در مورد نوت ۸ هم چنین کاری را تکرار کند./دیجی کالا

نظر شما