شناسهٔ خبر: 20563753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روز دوم هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال

سپاهان- سایپا/ شاگردان کرانچار به دنبال انتقام از دایی

R41346/P1336/S6,51/CT7

پرونده فصل هفدهم لیگ‌برتر فوتبال از امروز آغاز خواهد شد و طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه در گودال مرگ میزبان سایپا خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفدهمین فصل از لیگ‌برتر فوتبال از امروز با 4 دیدار آغاز خواهد شد تا انتظار فوتبال دوستان به اتمام برسد. اما زردپوشان اصفهانی از ساعت 20:30 فردا در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان سایپا خواهند بود. زردپوشان در حالی  به مصاف شاگردان دایی در سایپا تهران خواهند رفت که شروع و پایان طوفانی را در فصل نقل و انتقالات داشتند. 

مدیران باشگاه سپاهان پس از پایان لیگ شانزدهم، ابتدا قرارداد زلاتکو کرانچار را در سریع‌ترین زمان ممکن به مدت 2 سال تمدید کردند تا از حضور وی در تیم خود مطمئن شوند اما با توجه به لیستی که زلاتکو کرانچار در اختیار آنها قرار داده بود، خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شدند و با 6 بازیکن به توافق دست یافتند.

عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، ساسان انصاری، شاهین ثاقبی، حسن جعفری و سعید آقایی بازیکنانی بودند که در همان روزهای ابتدایی به سپاهان اضافه شدند تا سپاهان فعالترین تیم نقل و انتقالات لقب بگیرد.

پس از شروع طوفانی زردپوشان در بازار تابستانی، مدیران این تیم رویکردی محتاطانه‌ای را در پیش گرفتند و کار مذاکره با گزینه های خارجی مورد نظر کرانچار را شروع کردند. آن‌ها که از مذاکره با جپارف نا امید شده بودند به فکر به خدمت گرفتن بازیکن خارجی دیگری افتادند و مذاکره با این بازیکنان باعث شد تا سپاهانی‌ها در شرایطی که سایر باشگاه‌ها فعالانه در بازار نقل و انتقالات کار خود را دنبال می‌کردند، روزهای آرامی را پشت سر بگذارند.

اما پس از چند هفته سکوت خبری باشگاه سپاهان و مذاکره با بازیکنان خارجی مختلف، موج دوم طلایی پوشان در دو هفته مانده به آغاز دیدارهای لیگ شروع شد و آنها با سه بازیکن خارجی مد نظر زلاتکو کرانچار به توافق رسیدند؛ ژایرو رودریگوئز، مدافع میانی فصل گذشته تیم نفتچی باکو، مروان حسین مهاجم تیم الشرطه‌ی عراق و در نهایت رافائل کریولارو هافبک بازیساز فصل گذشته آروکای پرتغال، سه بازیکنی بودند که چند روز مانده به آغاز لیگ به خدمت باشگاه سپاهان در آمدند.

سپاهانی‌ها برای شروع لیگ هفدهم دو سه برهه مختلف را پشت سر بگذارند؛ روزهایی که با خریدهای خبرساز در اوایل پنجره ی تابستانی آغاز  و پس از یک دوره ی منفعلانه با خرید سه بازیکن خارجی پیش از شروع رقابت ها به پایان رسید تا کرانچار با برآورده شدن تمام خواسته‌هایش به لیگ هفدهم برسد.

اما این خریدها اکنون دردی از کرانچار دوا نخواهند کرد و سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم به مصاف سایپا خواهند رفت. 

کرانچار برای اولین بازی لیگ هفدهم قائدرحمتی، دیده‌ور، حسن زاده و امینی را به علت مصدومیت، انصاری را به سبب محرومیت و مروان حسین را به دلیل حضور درلیگ عراق در اختیار نخواهد داشت تا با دستانی نسبتا خالی به دیدار با شاگردان دایی برود.

سپاهانی‌ها تمرینات منظمی را سپری کردند و چند بازی تدارکاتی نیز برگزار کردند تا به اوج آمادگی برسند. حال باید دید فردا کرانچار در اولین دیدار خود در برابر سایپا می‌تواند مچ علی دایی را بخواباند یا نه؟

چهره ویژه:

عزت‌الله پورقاز مدافع فصل پیش سایپا که در نقل و انتقالات این فصل به جمع زردپوشان پیوسته در اولین بازی خود با پیراهن سپاهان باید به مصاف تیم سابق خود برود. تقابلی که در اولین ایستگاه لیگ‌برتر رقم خواهد خورد و این بازیکن در تلاش است تا قابلیت‌های بالای خود را در ورزشگاه خانگی سپاهان به کرانچار و هواداران این تیم نشان دهد.

ترکیب احتمالی:

سپاهان: لی اولیویرا، حسن جعفری، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، جلال علی محمدی، مهرداد محمدی، شاهین ثاقبی و حسین پاپی 

سایپا: محمد‌رضا اخباری، دانیال ماهینی، محمد‌حسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر، رضا علیاری، ایوب کلانتری، حامد شیری، آرش رضاوند، مهدی ترابی، محمد عباس زاده و علی زینالی

انتهای پیام/

نظر شما