شناسهٔ خبر: 20563644 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

میان رده جدید موتورولا

موتو ایکس 4 در بنچمارک Geekbench رویت شد

جام جم آنلاین

بازار گوشی‌های میان رده اهمیت زیادی برای کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دارد. به همین دلیل تعداد گوشی‌های میان رده هر کمپانی در سال به مراتب از گوشی‌های پرچمدار و پایین رده بیشتر می‌باشد. موتورولا نیز قصد دارد تا با عرضه این دست از گوشی‌ها سهم فروش خود در بازار را ارتقا دهد.

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ بازار گوشی‌های میان رده اهمیت زیادی برای کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دارد. به همین دلیل تعداد گوشی‌های میان رده هر کمپانی در سال به مراتب از گوشی‌های پرچمدار و پایین رده بیشتر می‌باشد. موتورولا نیز قصد دارد تا با عرضه این دست از گوشی‌ها سهم فروش خود در بازار را ارتقا دهد. جدیدترین گوشی این کمپانی که در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد موتو ایکس 4 نام دارد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جام‌جم آنلاین ،‌ موتو ایکس 4 امروز در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفت و همانطور که می‌دانید هر گوشی که در این بنچمارک تست شود، برخی مشخصاتش نیز اشفا خواهد شد.

موتو ایکس 4 در بنچمارک Geekbench رویت شد

بر همین اساس مشخصات احتمالی موتو ایکس 4 به صورت زیر خواهد بود:

پردازنده اسنپدراگون 660

رم 3 گیگابایت

سیستم عامل اندروید 7.1.1

در خبرهای قبلی عنوان شده بود پردازنده این گوشی اسنپدراگون 630 خواهد بود که با نتایج امروز این بنچمارک مشخص شد موتورولا از پردازنده میان رده قوی تری در موتو ایکس 4 استفاده خواهد کرد.

همچنین بر اساس آخرین شایعات موتو ایکس 4 به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD، دوربنی پشتی دوگانه 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

نظر شما