شناسهٔ خبر: 20563625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در جشنواره نانو و و رسانه اتفاق افتاد:

تقدیر از تهیه کننده برنامه «صفر تا صد» و «چرخ»

سه شنبه سوم مردادماه، جشنواره سالیانه نانو و رسانه توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور دبیر این ستاد برگزار شد. سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی فروغ فروهیده در ده قسمت 50دقیقه‌ای برای پخش در ماه محرم تولید می‌شود. گروه کودک و نوجوان شبکه دو از دوشنبه 9 مردادماه برنامه جدیدی را با عنوان « پالام، پولوم، پیلیش» روانه آنتن خواهد کرد. عادل فردوسی‌پور گفت: برنامه نود با شروع لیگ برتر به روی آنتن خواهد رفت. عبدالله اسکندری گریمور سینما و تلویزیون در اینستاگرامش عکسی از اولین گریم سه بعدی در ایران را منتشر کرد که مربوط به 43 سال پیش بود . در برنامه جدید «بر بلندای همت» با کارآفرینان درباره تجربیاتشان، چالش ها و نیازمندی هایی که برای یک کارآفرین شدن نیاز است، گفت وگو می شود. «نمودار» فردا در گفتگو با دییر بخش صنعت کار گروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در باره تاکید بر نصب برچسب در تولیدات داخلی واکاوی می کند. به مناسبت دهه کرامت، مستند «سفره های بهشتی» با موضوع تاریخچه مهمانسرای آستان قدس رضوی امروز یکشنبه هشتم مرداد از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. برنامه «مهمانخانه» مخاطبان شبکه چهار سیما را به یک مهمانی فرا می خواند. فریبا متخصص بازیگر و گوینده، شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود. رییس سازمان حج و زیارت مهمان امروز ویژه برنامه «با کاروان» شبکه یک شد. برنامه «رادیو جمعه» به سردبیری و تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان، صبح روزهای جمعه از ساعت 9 تا 11 از رادیو ایران روی آنتن می‌رود. در این برنامه مخاطبان، شنونده نمایش‌های کوتاه و بلند، طنزآهنگ، لطیفه‌های مردمی و مسابقات گوناگون در زمینه‌های متفاوت هستند و یکی از بخش‌های این برنامه که اخیرا با اقبال مخاطبان روبه‌رو شده، طنزهای سیاسی با محوریت خباثت‌ها و جنایت‌های آل‌سعود است. شبکه نمایش سیما در رویکرد جدید خود برای ایجاد ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطب، اقدام به ایجاد دو برنامه پخش فیلم کرده است. لاله اسکندری اینستاگرامش را با عکس هایی از دوران کودکی خود به روز کرد. آزاده نامداری که این روزها در سفر است و اینستاگرامش را با عکس هایی از خودش و فرزندش گندم به روز کرد. شب گذشته برنامه خندوانه میزبان علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال بود. امشب

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه چهار، در این مراسم، «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر» و «برترین آثار رسانه‌ای» سال 95 در حوزه فناوری نانو معرفی و تقدیر شدند.

در میان برگزیدگان، از مریم فیروزی تحت عنوان افراد با عملکرد برتر تقدیر شد. وی برای تهیه برنامه های چرخ و صفر تا صد که برنامه‌های علمی شبکه چهار هستند، این عنوان را دریافت کرد و بدین ترتیب تنها برگزیده از رسانه‌های تصویری غیر خبری در این جشنواره شد.

برنامه چرخ، مجله علمی عصرگاهی شبکه چهار است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 19 پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی مریم فیروزی و با اجرای شهریار ربانی در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه می‌شود.

برنامه صفر تا صد نیز، حاوی سخنرانی‌های الهام‌بخش بنیان‌گذاران شرکت‌های دانش‌بنیان است که پنجشنبه ها، ساعت 23 و جمعه ها ساعت 17 از همین شبکه پخش می‌شود.

نظر شما