شناسهٔ خبر: 20562545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

داوران با من نامهربان بودند

گنج‌زاده: بازی‌های جهانی کاراته برای خودش المپیکی بود/ مدالم را به همسرم تقدیم می‌کنم

R1434/P1015135/S3,30/CT1

نایب قهرمان کاراته جهان گفت: مسابقات جهانی کاراته برای خودش المپیکی بود چرا که المپیک نیز قرار است بین ۸ تا ۱۰ نفر برتر دنیا برگزار شود.

صاحب‌خبر -

سجاد گنج‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سطح مسابقات بازی‌های جهانی کاراته اظهار داشت: این مسابقات میان 8 نفر برتر دنیا برگزار شد. گروه من نیز با حضور جانان هورنه، قهرمان اروپا که دو بار من را شکست داده بود، کاگاوا، قهرمان آسیا که چندین بار من را برده بود و قهرمان پان‌آمریکن که تا به حال با او بازی نکرده بودم بسیار سخت بود.

وی تصریح کرد: من در این گروه مسابقات بسیار سختی را انجام دادم و با دو برد و یک باخت از گروه خود صعود کردم. در مرحله نیمه‌نهایی نیز با اشرف اوچن مراکشی، نایب‌قهرمان جهان که حریفم در دیدار پایانی مسابقات اتریش بود، روبه‌رو شدم که خدا را شکر مجدداً مقابل این حریف سرسخت، پرقدرت و باانگیزه به پیروزی دست یافتم. در دیدار پایانی نیز مجدداً به مصاف کاگاوای ژاپنی رفتم که دیدار بسیار نزدیکی بود اما واقعاً داوران با من نامهربان بودند.

قهرمان کاراته جهان عنوان کرد: دست داوران در این دیدار اصلاً به‌طرف من نمی‌رفت و تمایل داشتند حریف ژاپنی من را ببرد که در نهایت نیز به خواسته خود رسیدند. باز خدا را شکر می‌کنم که مدال نقره بازی‌های جهانی را کسب کردم که واقعاً بین برترین‌های دنیا برگزار می‌شود. من 5 مسابقه با بهترین حریفانم در دنیا انجام دادم. این مسابقات چیزی از مسابقات جهانی کم نداشت و اصلاً با آسیا قابل مقایسه نبود.

وی تأکید کرد: خدا را شاکرم کاراته ایران باز هم در این مسابقات قدرت خود را به دنیا نشان داد و در بخش کومیته مردان با کسب یک طلا و سه نقره با اختلاف خیلی زیاد قهرمان دنیا شود. ما مجدداً قدرت کاراته ایران را به دنیا نشان دادیم و میخی روی مدال‌هایی که قرار است در المپیک کسب کنیم کوبیدیم. ما قول کسب مدال را در المپیک دادیم و مطمئن باشید اگر از این تیم و کاراته ایران حمایت شود هر کسی از ایران در المپیک حاضر شود موفق خواهد شد. دیگر از این مسابقات معتبرتر در دنیا نداریم و باز هم بچه‌های ما شگفت‌سازی کردند. هر کسی از ورزشکاران دنیا ما را می‌دید باورش نمی‌شد ما با 5 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردیم و 5 فینالیست نیز داشتیم.

نایب‌قهرمان بازی‌های جهانی کاراته تصریح کرد: من باید از تمام کسانی که با دعاهای خود به ما انرژی می‌دادند تشکر کنم و دست تک تک آنها را ببوسم. امیدوارم با این نتایج دل مردم و خانواده‌ام را شاد کرده باشم چرا که مدال واقعاً سختی برای من بود.

گنج‌زاده در خصوص اینکه خستگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تا چه‌میزان روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار بود، گفت: ما واقعاً از لحاظ بدنی در اوج آمادگی نبودیم و با 60 تا 70 درصد آمادگی در این مسابقات شرکت کردیم. همه ما خسته مسابقه بودیم. من بشخصه وقتی بعد از مسابقات آسیایی دیدم بدنم خسته است سعی کردم به آن استراحت بدهم اما بقیه بچه‌ها احساس کرده بودند نیاز به تمرین دارند و باز هم تمرین کرده بودند. وقتی شرایط را نیز این‌گونه دیدیم سعی کردم از تمام تجربه، فکر و حسم در مسابقات استفاده کنم تا به برتری برسم. واقعاً از این گروه بالا رفتن کار مهم و سختی بود و خدا را شکر می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  شب گذشته تولد همسرم بود و من کنار او حضور نداشتم اما مدالم را به او تقدیم می‌کنم و از زحماتش تشکر می‌کنم. همچنین از اسپانسر شخصی خودم که در این مدت از من حمایت کرده است نیز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما