شناسهٔ خبر: 20562427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از ظرفیت جوانان در ادارات

ادارات باید تمام تلاش خود را در استفاده از ظرفیت جوانان قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی در حاشیه نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: توانمندسازی نسل جوان و استفاده بهینه از استعدادها و توانایی آنان در توسعه کشور مهم است.


وی افزود: همه در شکوفایی آینده فرزندان این مرز و بوم مسئول هستند بر این اساس باید برای رفع مشکلات و معضلات جامعه با برنامه ‌ریزی توأم با کار کارشناسی و ساماندهی معضلات و مسائل جوانان تلاش کنند و نگذارند آسیب های موجود آینده جوانان را مورد تهدید قرار دهد.


وی گفت: ایرانشهر به عنوان یک شهر جوان و سرشار از استعداد و نبوغ باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و لازم است ادارات جدای از فعالیت های معمول خود از تمام توان و ظرفیت هایشان برای شکوفایی این استعدادها و بهره گیرند.


فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: برای دستیابی به اهداف مورد نظر در توانمند سازی جوانان باید بین ادارات تقسیم کار صورت گیرد تا از موازی کاری پرهیز شود.


داودی ادامه داد: مهارت آموزی و ایجاد زمینه اشتغال از طریق مراکز فنی و حرفه ای در استفاده از ظرفیت های جوانان بسیار تاثیرگذار است.


وی افزود: فنی و حرفه ای برای برگزاری کلاس های مهارت آموزی باید بر اساس نیاز سنجی اقدام کند و استفاده از ظرفیت های بین بخشی می تواند کارساز باشد و اداراتی مانند آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و دانشگاه ها بیشتر از سایر نهادها در این زمینه می توانند نقش ایفا کنند.

 

انتهای پیام/گ

 

استفاده از ظرفیت جوانان در ادارات

نظر شما