شناسهٔ خبر: 20562300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان:

کلاس توجیهی و دانش‌افزایی مربیان فوتبال در همدان برگزار شد

همدان-رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان گفت: کلاس توجیهی و دانش‌افزایی مربیان درجه A و B فوتبال آسیا در همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کلاس توجیهی و دانش‌افزایی مربیان فوتبال در همدان اظهار داشت: کلاس توجیهی و دانش‌افزایی مربیان استان با تدریس مدرسان فدراسیون فوتبال کشور آقایان علی‌اکبر پورمسلمی و بهروز معین در سالن اجتماعات باشگاه شهرداری همدان برگزار شد.

وی افزود: در این کلاس چهره‌های شاخص مربیگری استان همچون رضا طلایی منش، هادی گلمحمدی، علی ضمیری کامل و سایر مربیان باسابقه فوتبال استان همدان حضور داشتند.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان با اشاره به رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا گفت: رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

صوفی عنوان کرد: کشورمان در مسابقات تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال در گروه C با تیم‌های افغانستان، قرقیزستان، بوتان و لبنان هم‌گروه است و رقابت‌ها از ۲۵ شهریورماه تا دوم مهرماه به میزبانی همدان در ورزشگاه حاج بابایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب همدان به‌عنوان مرکز نخبه یابی استعدادهای فوتبال کشور بهترین فرصت برای بازیکنان پایه این استان است، بیان کرد: مربیان سازنده فوتبال همدان از هم‌اکنون به فکر آماده‌سازی نخبه‌های مستعد برای معرفی به این اردوی تست گیری باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان عنوان کرد: این امتیاز فرصت طلایی را برای مربیان رده‌های پایه فوتبال همدان ایجاد کرده تا بتوانند نتیجه زحمات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد ارزیابی مربیان تیم ملی قرار دهند.

نظر شما