شناسهٔ خبر: 20561448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استقبال استاندار کرمان از سه ملی پوش کماندار

استاندار کرمان با حضور در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان از زهرا نعمتی، سمیه عباسپور و سینا منشازاده سه تیرانداز ملی پوش که در مسابقات بین المللی چک موفق به کسب مدال شدند، استقبال کرد.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل بهزیستی و جمعی از ورزشکاران، استاندارکرمان را در استقبال از سه کماندار ملی پوش کرمانی همراهی کردند.

زهرا نعمتی و سمیه عباس پور از باشگاه مس کرمان در قالب تیم ملی جانبازان و معلولان کشور در مسابقات تیراندازی جمهوری چک شرکت کرده بودند و با دستی پر از مدال به کشور بازگشتند.

زهرا نعمتی در بخش ریکرو انفرادی زنان این مسابقات موفق به دریافت مدال طلا شد و در این ماده ضمن تغییر رکورد جهان، رکورد سابق خود را نیز شکست و به رکورد 661 جهانی رسید.

زهرا نعمتی همچنین مدال طلای بخش تیمی میکس ریکرو مسابقات بین المللی تیراندازی چک را به گردن انداخت.

سمیه عباس پور دیگر تیرانداز ملی پوش باشگاه مس کرمان نیز در بخش تیمی مسابقات میکس کامپوند به همراه سینا منشازاده به عنوان نفر دوم موفق به کسب مدال نقره شدند.

مسابقات بین المللی تیروکمان معلولان 27 تیر سال جاری در شهر نوامستونادمتوجی جمهوری چک برگزار شد و کاروان جمهوری اسلامی نیز سوم مرداد به میهن اسلامی بازگشتند.

 

لازم به ذکر است غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌ زهرا حسینی (تهران)، علی ‌اصغر فتاحی‌ فرادنبه (چهارمحال ‌و بختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی) و فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

 

نظر شما