شناسهٔ خبر: 20561190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان: یکی از سه سکوی قهرمانی جهان را در تایوان کسب می کنیم

مهاباد- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران گفت: با توجه به اردوهای آماده سازی تیم برای شرکت در مسابقات المپیک دانشجویی در تایوان و شرایط خوب فنی بازیکنان امیدوار به رفتن روی یکی از سه سکوی نخست مسابقات هستیم.

صاحب‌خبر -

فرهاد پیروت پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی دانشجویان در سه دوره با حضور 120 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شده و در نهایت با 25 بازیکن اردوی اصلی از تیرماه آغاز شد.
وی افزود: دیروز/چهارشنبه/ پس از پایان اردو 9 نفر نهایی مشخص شدند و سه نفر از بازیکنان ملی پوش ایران نیز به عنوان یار کمکی به تیم اضافه می شوند تا ترکیب تیم بسته شود.
پیروت پور گفت: تیم تمرینات پرفشاری را زیر نظر مجموعه کادر فنی فدراسیون والیبال انجام داده و میزان آمادگی بازیکنان و شرایط و روحیه آنان خوب است.
به گفته وی نفرات کمکی تیم محمد طاهر وادی، مجتبی میرزاجانپور و سامان فائزی هستند.
کاپیتان مهابادی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران گفت: سطح مسابقات المپیک دانشجویان جهان بسیار بالاست و 18 تیم نخست دانشجویان جهان در کشور تایوان رقابت می کنند.
پیروت پور اضافه کرد: ایران در گروه مرگ این مسابقات همراه تیم های صاحب سبک والیبال همچون آرژانتین و کانادا به همراه دیگر تیم آسیایی تایلند در گروه الف حضور دارد.
بیست و نهمین دوره مسابقات 'یونیورسیاد' تابستانی دانشجویان جهان از 28 مرداد ماه تا هشت شهریور امسال در کشور تایوان (چین تایپه) برگزار می شود.
پیروت پور تنها بازیکن حاضر در تیم ملی کشورمان است که در دوره پیش این مسابقات که در کشور کره جنوبی برگزار شد حاضر بوده و به همراه تیم ملی والیبال دانشجویان کشورمان موفق به کسب عنوان پنجم این رقابت ها شده است.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران آخرین مراحل آماده سازی را در اردوی تهران می گذراند.
تیم ملی دانشجویان 21 مرداد ماه کشور را به مقصد تایوان محل برگزاری مسابقات المپیک دانشجویان جهان ترک خواهد کرد.
صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

انتهای پیام /*

نظر شما