شناسهٔ خبر: 20560606 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

احضارمدیران چهار کانال تلگرامی کاریابی به پلیس فتای خراسان جنوبی

گروه اجتماعی: رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: مدیران چهار کانال تلگرامی که در زمینه کاریابی و استخدامی در استان فعالیت می‌کردند به پلیس فتا احضار و پرونده آنان به دادسرا ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدپور رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی اظهارکرد: با شکایت نماینده حقوقی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مبنی بر فعالیت غیر مجاز کانال‌های تلگرامی استخدامی و کاریابی در خراسان جنوبی بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های لازم و اقدامات سایبری مدیران چهار کانال تلگرامی را شناسایی و به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات احضار و بازجویی کردند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: پرونده مدیران کانال‌های استخدامی که بدون مجوزهای قانونی اقدام به فعالیت کرده بودند پس از تکمیل تحقیقات پلیس فتا به دادسرا اعزام شد.

محمدپور افزود: بنا بر دستورالعمل اجرایی صادر شده از مراجع قانونی و اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی، صدور مجوز کاریابی مجازی صرفا برای موسسات مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی که دارای حداقل یکسال تجربه کاری در این زمینه هستند صادر می‌شود.

 وی یادآور شد: فعالیت سایر افراد در این زمینه تخلف محسوب شده و طبق قانون برخورد خواهد شد.

نظر شما