شناسهٔ خبر: 20560528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتقال سردار آزمون به لاتزیو منتفی شد؟

ورزش > لیگ برتر - به نظر می‌رسد شانس پیوستن فیلیپه کایسیدو، مهاجم اکوادوری اسپانیول و سردار آزمون به لاتزیو به حداقل رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد تمایل بیانکوچلستی به جذب یک مهاجم شنیده شده و از بازیکنانی چون سردار آزمون و فیلیپه کایسیدو نیز در این خصوص نام برده شده است.

اما امروز مشخص شد که کایسیدو 28 ساله گذرنامه اروپایی ندارد و این موضوع شانس پیوستن او به لاتزیو را کاهش خواهد داد.

طبق بیانیه باشگاه اسپانیول، اگرچه کایسیدو در سال 2015 با یک بانوی اسپانیایی ازدواج کرد، اما گذرنامه او فقط برای اقامت در اسپانیا معتبر است و این بازیکن به عنوان سهمیه غیر اروپایی محسوب می شود.

پس بدین ترتیب و با توجه به اینکه لاتزیو از هر 2 سهمیه خود برای جذب بازیکنانی با تابعیت غیر اروپایی استفاده کرده، بحث خرید کایسیدو منتفی خواهد شد و البته همین شرایط در مورد سردار آزمون، مهاحم ایرانی روبین کازان نیز صدق می کند.

سردار نیز هنوز تابعیت اروپایی نداشته و اگر قرار باشد راهی تیمی بشود، به عنوان سهمیه غیر اروپایی این اتفاق رخ خواهد داد پس با این تفاسیر، بعید است این انتقال حداقل در این مقطع رخ بدهد.


همچنین نشریه کوریره دلا اسپورت با انتشار خبری اذعان داشت که هنوز تکلیف خرید یک مهاجم از سوی لاتزیو روشن نشده و احتمالا از بین سردار یا کایسیدو یکی راهی این تیم خواهد شد.

کایسیدو در تمرینات اسپانیول شرکت نکرده و قصد دارد به هر نحوی به لاتزیو ملحق شود و توافقات میان این بازیکن و باشگاه صورت گرفته و تنها مراحل قانونی ممکن است سد راه این انتقال شود.

با توجه به مشکلاتی که بین کایسیدو و سانچس فلورس، سرمربی اسپانیول ایجاد شده، دیگر امکان حضور وی در این تیم وجود ندارد و پرونده حضور کایسیدو در اسپانیول بسته شده است.


256 43

 

نظر شما