شناسهٔ خبر: 20559936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آئین ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) در خرمشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت، آئین ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) امسال نیز در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: طبق روال همه ساله، امسال نیز به مناسبت دهه کرامت مراسم نمادین ورود کاروان امام رضا(ع) به استان خوزستان از مرز شلمچه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم سالهای گذشته با استقبال بسیاری از سوی مردم همراه بوده، افزود: مراسم کاروان نمادین امام رضا(ع) امروز پنج شنبه پنجم مرداد ماه از ساعت 19 در مرکز شهر خرمشهر پذیرای شهروندان خواهد بود.

 

جوروند خاطر نشان کرد:  آئین ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) در خرمشهر از بلوار ساحلی، انتهای خیابان انقلاب، جنب بانک رفاه کارگران آغاز می‌شود و تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه پیش از این مراسم کاروان نمادین امام رضا (ع) در شلمچه برگزار می شد، بیان کرد: با توجه به درخواست های مردمی برای حضور در این مراسم و بعد مسافت، از سال گذشته برگزاری این مراسم به مرکز شهر منتقل شد و امسال نیز طبق روال سال گذشته مراسم کاروان نمادین امام رضا (ع) در بلوار ساحلی آغاز خواهد شد.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور استاندار خوزستان به عنوان مهمان ویژه در آئین ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) خبر داد و گفت: همچنین جمعی از مسئولان لشکری و کشوری نیز برای حضور در این برنامه دعوت شده است.

 

نظر شما