شناسهٔ خبر: 20559904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آغاز جشن‌ های مردمی «زیر سایه خورشید» در خوزستان

خبرگزاری شبستان: همزمان با ورود خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید به استان خوزستان، جشن های مردمی ویژه دهه کرامت در استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام دانیال اریکه، دبیر ستاد مردمی جشن ‌های زیر سایه خورشید در استان خوزستان، با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، گفت: در تقویم کشورمان سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع)  به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده و به این منظور برنامه های متعددی در سراسر کشور برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای انجام  بیش از 300 برنامه در سطح استان خوزستان همزمان با دهه کرامت، افزود: جشن‌ های مردمی «زیر سایه خورشید» به مناسبت دهه کرامت است که از امشب با ورود خدام رضوی به خوزستان آغاز شدند.

 


اریکه اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت کاملا مردمی و خودجوش و با مشارکت خیرین برگزار می شود، که در استان خوزستان همواره به نحو شایسته ای این برنامه ها برگزار و دهه کرامت گرامی داشته شده است.

 


وی خاطر نشان کرد: امسال جشن های مردمی زیر سایه خورشید در 27 شهرستان و 13 منطقه حاشیه استان خوزستان برگزار می شود و خادمان آستان قدس رضوی نیز در طول دهه کرامت میهمان این جشن ها در شهرهای مختلف استان خواهند بود.

 


دبیر ستاد مردمی جشن ‌های زیر سایه خورشید اذعان داشت: اعزام ۷۵۰ دانش آموز از مناطق محروم استان به مشهد مقدس در طول تابستان، آغاز فعالیت پویش مردمی «جهاز برون»، ویزیت رایگان بیماران در شب میلاد امام رضا(ع)، پخت رایگان تعدادی از نانوایی‌ ها در مناطق محروم در شب و روز میلاد امام رضا(ع) و توزیع بسته‌ های ارزاق در میان خانواده‌ های نیازمند از برنامه های این ستاد است.

 

وی ادامه داد: همچنین دیدار با زندانیان، عیادت بیماران، جشن ‌های ویژه بانوان، جشن ‌های ویژه کودک و نوجوان و ... از دیگر برنامه های ستاد مردمی جشن های زیر سایه خورشید در استان خوزستان است.

 

 

نظر شما