شناسهٔ خبر: 20559562 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انجمن‌های خصوصی منتقد نادیده گرفته می‌شوند

عضو اتحادیه تولید کنندگان محصولات معدنی گفت: اگر انجمن‌های بخش خصوصی موافق همه تصمیمات دولتی‌ها باشند مورد توجه قرار می‌گیرند، اما اگر انتقاد یا مخالفتی کنند، نادیده گرفته شده و بنگاه‌های تولیدی آنها به خطر می‌افتد.

صاحب‌خبر -

غزاله معصومی عضو اتحادیه تولید کنندگان محصولات معدنی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:اینکه ناظران نظام مهندسی از خود انجمن ها و اتحادیه ها حقوق می گیرند ، یکی از اشکالات بزرگی است که در قانون معدن وجود دارد.

وی در ادامه افزود:متاسفانه شاهد هستیم که اگر انجمن های بخش خصوصی موافق همه تصمیمات دولتی ها باشند مورد توجه قرار می گیرند اما اگر انتقاد یا مخالفتی کنند ،نادیده گرفته شده و حل می شوند و بنگاه های تولیدیشان به خطر می افتد.

معصومی با اشاره به اهمیت نقد در سازندگی ، تصریح کرد:برای رسیدن به رشد صنعتی و جلوگیری از عقب ماندگی،مسئولان باید توجه ویژه ای به نقدهای صورت گرفته از طرف بخش خصوصی نشان دهند.

عضو اتحادیه تولید کنندگان محصولات معدنی در پایان تاکید کرد:پیشنهاد ما به دولت دوازدهم این است که سعی شود در تشکیل بدنه دولت تا حد امکان از نظر کارشناسان امر و بخش خصوصی استفاده  شود.

انتهای پیام/

لزوم بهره گیری از کارشناسان در بدنه دولت دوازدهم

نظر شما