شناسهٔ خبر: 20559077 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

ربودن بازیگر مشهور سینما با توهم اعتیاد

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به جرم آدم‌ربایی از پدر، دایی و دوست پدرش شکایت کرد. او در جلسه دادگاه گفت متهمان به‌خاطر اختلافات مالی و بردن آبرویش او را به‌زور به کمپ ترک اعتیاد فرستاده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم، چندی پیش، بازیگری مشهور با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت گفت: «چند روز پیش در خانه خواب بودم که پدرم همراه دایی و یکی از دوستانش وارد خانه‌مان شدند و قصد داشتند مرا به زور با خود ببرند و سوار آمبولانس کنند. با آنها درگیر شدم و از خانه بیرونشان کردم. آنها یک سال قبل از این ماجرا هم با سلاح و شوکر وارد خانه‌ام شده و مرا پیش چشم زن و بچه‌ام سوار ماشین کردند و به زور به کمپ ترک اعتیاد بردند. من اصلا معتاد نیستم و پدرم به‌خاطر بدهکاری چندمیلیون تومانی‌اش به من این کار را انجام داد. او می‌خواست آبرویم را ببرد. وقتی مرا به کمپ بردند همه برای گرفتن عکس یادگاری به سمتم آمدند. ظهر همان روز از کمپ بیرون آمدم، اما شکایت نکردم تا این‌که چند روز پیش، پدر، دایی و دوست پدرم دوباره این کارشان را تکرار کردند.»

با ثبت این شکایت، هر سه متهم دستگیر شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. پرونده آنها مدتی بعد برای صدور حکم در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده قرار گرفت.

صبح دیروز، شاکی گفت: «سال 92، پدرم به پول احتیاج داشت. دلم برایش سوخت و 85 سکه بهار آزادی را در اختیارش گذاشتم، اما وقتی خواستم آنها را پس بدهد، قبول نکرد. او به خاطر همین موضوع با همکاری دایی‌ام و دوست خودش، مرا به زور به کمپ برد.» سپس پدر شاکی گفت: «فکر می‌کردم پسرم معتاد شده است برای همین با دایی‌اش ماجرا را مطرح کردم و قصدم کمک بود.»

دایی بازیگر نیز گفت: «مدتی قبل از حادثه از زبان خواهرم شنیدم پسرش معتاد شده است. یکی از دوستان من کمپ ترک اعتیاد داشت. ماجرا را برای او تعریف کردم و قرار شد خواهرزاده‌ام را به آنجا ببریم.» این در حالی است که به گفته مادر شاکی، این بازیگر اصلا به موادمخدر اعتیاد نداشت و پدرش دچار خیالات شده بود. متهم سوم نیز داشتن سلاح را رد کرد تا به این ترتیب ختم جلسه اعلام شود. قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

نظر شما