شناسهٔ خبر: 20558900 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

نگارش فیلمنامه‌ای با موضوع مدافعان حرم و حریم

پورشهسواری، کارگردان گفت: نگارش فیلمنامه‌ای با موضوع مدافعان حرم و حریم را در برنامه دارم و همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش فیلم «ساحل امن» هستم.

صاحب‌خبر -

کرامت پورشهسواری، کارگردان درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای‌ با موضوع مدافعان حریم و حرم هستم. این فیلم به صورت موازی داستانی را در ایران و سوریه پی می‌گیرد. در ایران با قصه‌ای‌ پلیسی به فعالیت مدافعان حریم اشاره داریم و در سوریه به رشادت‌های مدافعان حرم توجه می‌شود.

او درباره زمان تولید فیلم گفت: اکنون در حال آماده‌سازی فیلمنامه هستیم و به‌محض این‌که فیلمنامه آماده شود درخواست پروانه ساخت را ارائه می‌دهیم. همزمان که در حال آماده‌سازی فیلمنامه هستم رایزنی‌های لازم برای انتخاب لوکیشن و عوامل خارجی جهت فیلمبرداری در سوریه را نیز پیش می‌برم.

کارگردان «ساحل امن» گفت: هنوز نام خاصی برای فیلمنامه انتخاب نکرده‌ام، ولی تلاش می‌کنم تا مهرماه فیلم را جلوی دوربین ببرم. بخشی از این فیلم در ایران و بخشی از آن در سوریه جلوی دوربین می‌رود.

او درباره اکران فیلم «ساحل امن» گفت: فیلم آماده نمایش شد و در انتظار دریافت پروانه نمایش از وزارت ارشاد هستیم. فیلم موضوعی سیاسی ـ پلیسی را دنبال می‌کند و غیرمستقیم به انتخابات ریاست جمهوری ارتباط دارد، اما نتوانستیم قبل از انتخابات آن را اکران کنیم و همین امر موجب شد تا زمان مناسب را از دست بدهیم. ما همچنان در نوبت دریافت پروانه نمایش هستیم و احتمالا ماه آینده فیلم اکران می‌شود./ فارس

نظر شما