شناسهٔ خبر: 20558880 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

شریفی و پیشنهادهای وسوسه‌انگیز سینمایی

پدرام شریفی می‌گوید، ورودش به سینما را مدیون حضور در فیلم کوتاه است و حضور در فیلم کوتاه یا همکاری با کارگردانان فیلم اولی، دیگر ریسک نیست بلکه شانس است.

صاحب‌خبر -

پدرام شریفی، بازیگر جوان سینما و تئاتر این روزها فیلم هجوم را آماده اکران دارد و فیلم کار کثیف با بازی او در حال تولید است.

او در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فعالیت خود گفت: برای تئاتر برنامه خاصی ندارم و برای سینما چند پیشنهاد دارم که در حال بررسی هستم تا یکی را انتخاب کنم. علاوه بر این، فیلم سینمایی کار کثیف، ساخته خسرو معصومی هم در حال تدوین است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

بازیگر متولد 65 افزود: خسرو معصومی، فیلم‌ساز مستقلی است و فضای شخصی خودش را دارد و کار کثیف نیز مانند کارهای قبلی او قابل‌تأمل است و حس مثبتی به آن دارم.

شریفی که پیش ‌از این حضور در عرصه تئاتر را تجربه کرده است، درباره عدم حضورش بر صحنه تئاتر اظهار کرد: علاقه به حضور در تئاتر دارم، ولی در این دوره پیشنهاد‌هایی که در سینما می‌شود، وسوسه‌انگیزتر است و فعلا بر این بخش تمرکز دارم.

این بازیگر جوان در پاسخ این سؤال که آیا تمایلی به همکاری با کارگردانان جوان دارد یا نه، عنوان کرد: من پیش از همکاری با شهرام مکری در فیلم ماهی و گربه، فیلم کوتاه کارکرده بودم و ورودم به سینما را مدیون حضور در فیلم کوتاه هستم و اگر بتوانم با دوستان در این حوزه فعالیت و همکاری داشته باشم، خوشحال می‌شوم. از سوی دیگر، فیلم اولی‌ها در این ‌یکی دو سال اخیر خیلی خوب کار کردند و دیگر همکاری با آنها ریسک نیست. شاید یک کارگردان فیلم اولی بسیار باانگیزه، پیشنهادی بدهد که برای من بازیگر حضور در آن‌ یک شانس باشد. امروز دیگر فیلم اولی و فیلم کوتاه ملاک انتخاب نیست، ملاک کیفیت کار است و این که کار خوبی باشد و بتوانی کار را دوست داشته باشی، چراکه جوانان فیلم‌های بسیار خوبی تولید می‌کنند که حرفی برای گفتن دارد.

نظر شما