شناسهٔ خبر: 20558499 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماز جمعه قلب فرهنگی شهر

کرج-ایرنا-امام جمعه شهرستان فردیس گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است و امام جمعه پشتیبان همه دلسوزان و به دنبال کار دینی، فرهنگی و تربیتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی عصر چهارشنبه در همایش 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در محل احداث مصلای امام خمینی(ره) فردیس با اشاره به معنای فرمایشات مقام معظم رهبری درباره آتش به اختیار کار فرهنگی خودجوش و تمیز است، افزود: نهاد نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی و فرمانده آن هم امام جمعه است.
وی افزود: نهاد نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است که به تعبیر مقام معظم رهبری یک قلب فرهنگی برای هر شهر و شهرستان است که باید کارهای فرهنگی از آنجا فرماندهی شود و فرمانده این قرارگاه هم امام جمعه آن شهر است.
وی گفت: انتظار ما این است همه کسانی که متولی امور فرهنگی هستند در این جمع همکاری کنند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا این پروژه به انجام برسد، مصلی یک پروژه بی بدیل و بی نظیر در کل کشور است و امیدواریم یک الگویی برای مصلی های دیگر شهرها باشد.
وی بابیان اینکه تاکنون برای ساخت مصلای جدید فردیس سه میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای ساخت شبستان این مصلی قرارداد 5 میلیاردی منعقدشده است و با کمک خیرین بتوانیم نماز جمعه را در مصلی جدید فردیس در ماه مبارک رمضان سال آینده برگزار کنیم.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما