شناسهٔ خبر: 20558420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

همه حرفهای برانکو درباره طارمی درنشست خبری

مهدی طارمی، یکی از سوژه های اصلی خبرنگاران ورزشی از برانکو در نخستین نشست خبری لیگ هفدهم بود. سرمربی پرسپولیس تقریبا نیمی از کنفرانس خود را درباره آقای گل دو فصل اخیر قرمزها حرف زد که در زیر می خوانید.

صاحب‌خبر -
طارمی اصرار دارد که هرچه سریع‌تر آماده شود
طبیعی است که طارمی در سوپرجام روی فرم نباشد از این جهت که او هفت روز قبل از این بازی در تمرینات حاضر شد و پرواضح است که او برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به تمرینات بیشتری داشته باشد. اتفاقاً خود مهدی هم اصرار دارد که هرچه سریع‌تر آماده شود به همین خاطر در تمرین کردن زیاده‌روی هم می‌کند. انتظار من این است که طارمی هرچه زودتر و حتی قبل از بازی با الاهلی به شرایط ایده‌آل برسد.

بازیکنی که 2 فصل آقای گل شده مشتری دارد
طارمی هم تقریباً چنین وضعیتی داشت. طارمی از باشگاه اجازه گرفت تا با باشگاه‌هایی که خواهان او هستند مذاکره کند، قطعاً او بدون اجازه نمی‌توانست این کار را بکند، چون خلاف قانون فیفا عمل می‌کرد و طبیعتاً جریمه هم می‌شد. قانون می‌گوید بازیکنان و باشگاه می‌توانند شش ماه قبل از اتمام قرارداد با یکدیگر وارد مذاکره شوند. باشگاه پرسپولیس شرایط خود را برای جدایی طارمی اعلام کرد و او هم فرصت خواست تا پیشنهاداتش را بررسی کند. بازیکنی که دو فصل آقای گل شده مطمئناً با پیشنهادات خوبی روبه‌رو خواهد شد و ضمن اینکه باشگاه هم منافع خود را در این انتقال در نظر داشت. در فصل نقل‌وانتقالات پیشنهاد زیادی به بازیکن و باشگاه مطرح می‌شود، نمونه‌اش پیشنهاد 200 میلیون دلاری که به باشگاه موناکو شده است. در کل می‌خواهم بگویم ما به طارمی اجازه دادیم که اگر باشگاه اروپایی خواهانش است برود، اما بعد از بررسی پیشنهادات  تصمیم گرفت که بین ما بماند.

طارمی ناراضی است اما خوب تمرین می‌کند
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که طارمی بازیکن حرفه‌ای است، اما در کجای دنیا بازیکن حرفه‌ای علیه مدیران باشگاه اظهارنظر می‌کند،گفت: من اصلاً این چیزهایی را که می‌گویید نخواندم، اما در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد که بازیکن صحبتی می‌کند و خبرنگاران نیز چیزی به آن اضافه می‌کنند. این طبیعی است که همیشه نارضایتی‌هایی از یک میلیون جهت وجود داشته باشد، چیزی که برای من مهم است این است که طارمی در حال حاضر خیلی خوب تلاش می‌کند به بهترین شرایط خود برسد. برای او و دیگر ملی‌پوشان ما خیلی مهم است در فصلی که منتهی به جام جهانی می‌شود به‌خوبی آماده شوند و فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از آنها نیز این فرصت را از دست بدهند که بخواهند در مهمترین رویداد فوتبالی خود حضور نداشته باشند.

نظر شما