شناسهٔ خبر: 20558319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترکیب صنعت نفت مقابل استقلال/برزیلی ها جمعه رونمایی می شوند

صنعت نفت آبادان با چهره ای متفاوت به مصاف استقلال تهران می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران و از ساعت 21 جمعه 6 مردادماه، زرد پوشان آبادانی و آبی های پایتخت به مصاف هم می روند.

صنعت نفت آبادان در این دوره تغییرات زیادی را به خود دیده است. این تیم ورودی های زیادی داشته و خیلی از نفرات فصل قبل هم کنار گذاشته شدند یا این تیم را ترک کردند.

با توجه به بازی های دوستانه صنعت نفت و دیده ها و شنیده ها، فراز کمالوند با سیستم 1-3-2-4 به مصاف استقلل می رود. سیستم روز دنیا که در دهه هفتاد جرقه اش توسط رینوس میشل هلندی زده شد و سپس کرایف آن را به اوج رساند و حالا به این شکل و شمایل درآمده است.

ناصر سالاری دروازه بان برزیل ایران در بازی جمعه شب است. در خط دفاعی مهمترین تغییر نیمکت نشینی بغلانی و حضور مرتضی اسدی در کنار علی عبدالله زاده است. در سمت راست و چپ خط دفاعی علی هلیچی و حسین ساکی انجام وظیفه می کنند.

در خط میانی مثلث خارجی صنعت نفت شکل می گیرد. آگوستو سزار و مگنو باتیستا دو هافبک تدافعی هستند و کرار جلوی آن ها انجام وظیفه می کند. در دو سمت راست و چپ کرار محمد شادکام و فرید کریمی بهزادی به میدان می روند و شیمبا هم تک مهاجم طلایی پوشان است.

باید دید منصوریان با سیلی از مصدومانش چطور مقابل صنعت نفت آماده کمالوند رو در رو خواهد شد.

 

نظر شما