شناسهٔ خبر: 20555963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان:

۲۰۰ موکب اربعین حسینی خوزستان تا کنون شناسنامه‌دار شدند

R41468/P41362/S6,57/CT11

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: تا کنون برای ۲۰۰ موکب اربعین حسینی در خوزستان شناسنامه صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات ما شناسنامه‌دار کردن موکب‌ها است که تا کنون برای 200 موکب اربعین حسینی در خوزستان شناسنامه صادر شده است.

وی با بیان اینکه به یاری خداوند برای همه موکب‌ها تا قبل از محرم شناسنامه صادر می‌شود، عنوان کرد: از مسئولان موکب‌ها می‌خواهیم که برای صدور پروانه موکب پرونده تشکیل دهند تا این کار بر روال خود انجام شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان پیگیری برای انجام زیرساخت‌ها در مرزها را یکی از موارد اقدامات انجام شده دیگر عنوان کرد و افزود: ما باید پیگیر جاده دسترسی و جانمایی مواکب باشیم به همین خاطر نیز باید زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود.

وی پیگیری برای تامین رفاهیات و اقلام مورد نیاز را یکی دیگر از اقدامات انجام شده اعلام کرد و ادامه داد: برای تامین آب، نان، یخ و پتوی مورد نیاز موکب‌ها در ایام اربعین باید پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: تمام اقلام مورد نیاز موکب‌ها در ایام اربعین حسینی در مرزهای خوزستان را مردم تامین می‌کنند و این مواکب به صورت مردمی اداره می‌شود فقط ما تلاش می‌کنیم که هر سال بهتر از سال قبل خدمات مورد نیاز زائران ارئه شود.

انتهای پیام/

نظر شما