شناسهٔ خبر: 20555909 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پایان دعوای مردم و پارکبانها/شهروندان به این افراد پول ندهند

جامعه > مشکلات مردم - بارها در سرویس مشکلات مردم درباره حضور افرادی به نام پارکبان چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی بحث شده بود. حالا شهرداری می گویند همه پارکبانها غیرقانونی از مردم پول می گیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فعالیت اشخاصی که با داشتن قبوض از معاونت حمل و نقل شهرداری تهران یا بدون داشتن قبض و کاور رسمی روی لباس از مردم پول مطالبه می کردند بارها در سرویس مشکلات مردم مورد اعتراض مخاطبان قرار گرفته بود.

اکنون شهرداری تهران اعلام کرده تمام فعالیت این اشخاص غیرقانمونی است و شهروندان موقع پارک خودروشان، به این اشخاص پولی پرداخت نکنند.

در این رابطه معاون فني و عمراني شهرداري تهران گفت: تعداد زيادي از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است و فعاليت پارکبان ها غيرقانوني است.

مازيار حسيني گفت: خودروهايي را تحويل پليس داده ايم که مجهز به دوربين هستند و 18 نوع تخلف را ثبت مي کنند، بنابراين نيازي به وجود پارکبان ها نيست و اگر جايي پارکومتر فعال وجود داشته باشد رانندگان از آن استفاده کنند.

او گفت: اگر پارکباني داراي قبض سازمان حمل و نقل و ترافيک باشد غيرقانوني است و با هماهنگي معاون دادستان تهران به زودي در اين زمينه برخورد حقوقي مي شود.

نظر شما